خبرهای داغ:
سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام: دشمن از قدرت و تفکر بسیجی بشدت در هراس است زیرا روحیه از خود گذشتگی و ایثار بسیجیان را بخوبی شناخته و قدرت‌های پوشالی در مقابل آنها توان ایستادگی ندارند.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۵۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان فردوس همایش فرماندهان پایگاه‌ها و ناحیه بسیج سپاه شهرستان فردوس با حضور سردارفرمانده سپاه انصار الرضا (علیه اسلام ) برگزار شد.

سردار قاسمی در این مراسم گفت: امروزبسیج سرمایه اجتماعی و قدرت نرم مردمی انقلاب است که با تکیه بر این قدرت روز به روز بر اقتدارکشور افزوده می شود.

سردارعلی قاسمی  در همایش فرماندهان پایگاه‌ها و ناحیه بسیج سپاه شهرستان فردوس از ابتدا تا کنون تصریح کرد: دشمن از قدرت و تفکر بسیجی بشدت در هراس است زیرا روحیه از خود گذشتگی و ایثار بسیجیان را بخوبی شناخته و قدرت‌های پوشالی در مقابل آنها توان ایستادگی ندارند.

وی با بیان اینکه کارنامه شجره طیبه بسیج بر همگان آشکار است افزود: رهبری بسیج را سرمایه اجتماعی این کشور خوانده و به فرموده امام راحل بسیج شگفتی آفرین قرن است که نویده دهنده پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم است.

قاسمی عنوان کرد: اگر این تفکر ناب در محل کسب و کار ما جاری و ساری شود گره‌گشای بسیاری از مشکلات جامعه است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خواسته رهبری از بسیجیان را پیش برندگی و پیش روندگی دانست و تاکید کرد: بسیجیان ابتدا باید خود در مسیر صحیح قرار گیرند تا بتوانند دیگر را هدایت و بصیرت افزایی کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در تمام بحران و مشکلات کشور گره‌گشا بوده و اکنون نیز با تمام توان سعی در کاهش مشکلات جامعه دارد افزود: اگر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری است با حرکت بسیج قوام پیدا می‌کرد امروز شاهد مشکلات مختلف اقتصادی برای مردم نبودیم و این درس عبرتی باید برای همگان باشد.

قاسمی با بیان اینکه سند ۱۰ ساله بسیج ترسیم و به تصویب فرماندهی کل قوا رسیده گفت: این سند از سال آینده اجرایی خواهد تا فصل جدیدی در عرصه خدمت بسیج به مردم و انقلاب گشوده شود.

امام جمعه فردوس نیز گفت: باید رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به گذشته و حال خویش بنگرند و مراقب باشند تا از مسیر ولایت خارج نشوند.

حجت الاسلام محمد شاکری تاکید کرد: باید به قول‌هایی که به شهدا دادیم عمل کنیم و مراقب آسیب‌هایی که برخی اوقات متوجه همه ماست باشیم.

وی عنوان کرد: همیشه تفکرات و جریان‌ها در جامعه تأثیرگذار و مسئله ساز بوده و نه اشخاص و باید مراقب ترفندهای دشمن باشیم تا ما را با موضوعی سرگرم نکند و با انحراف افکار عمومی به دنبال نقشه‌های شوم خویش باشد.

شاکری از هم رزمان شهدا خواست تفکر بسیجی را در مقام عمل ترویج کنند زیرا نسل جدید از رفتار و کردار ما الگو برداری می‌کنند.

در این مراسم چند تن از فرماندهان اسبق ناحیه سپاه فردوس و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به بیان دیدگاه‌های خویش در خصوص بسیج و مسائل جامعه پرداختند که استفاده از تجارب ارزشمند پیشکسوتان در مدیریت بحران زمان جنگ، لزوم حفظ آثار شهدا و استخراج آنچه از جبهه و جنگ باقی مانده و بها دادن به جوانان و بکارگیری آنان در مسئولیت‌های مختلف از مهمترین آنها بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها