مسئول بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی(ع):
مسئول بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: بسیج پدیده ی کم نظیر انقلاب اسلامی است که با ابتکار امام(ره) تشکیل شد و قادر است خیلی از مشکلات و گره ها را در صورت نیاز بازکند.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۷۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلیمن قدرتی ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج پدیده ی کم نظیر انقلاب اسلامی است که با ابتکار امام(ره) تشکیل شد و قادر است خیلی از مشکلات و گره ها را در صورت نیاز بازکند.

بسیج پدیده ی کم نظیر انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به برنامه های سازمان بسیج طلاب سپاه البرز در هفته بسیج، گفت: دیدار از خانواده شهدا، پیشکسوتان ایثار و شهادت، همایش تجلیل از طلبه های آزاده و رزمنده و جانباز، غبارروبی مزار شهدا به دست رزمندگان از اهم برنامه های این هفته است.

وی اجرای منویات مقام معظم رهبری را ضروری برشمرد، تاکید کرد: باید گوشمان به دهانِ ولی باشد زیرا گوش ولی به دهان امام زمان(عج) است، به همین دلیل طلبه های بسیجی طبق بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر کمک و همراهی کادر درمان، تغسیل اموات کرونایی و غیره در شهرستان های اشتهارد، ساوجبلاغ و نظرآباد نسبت به همراهی کادر درمان اقدام کردند.

حجت السلام قدرتی گفت: با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پنج مرحله توزیع ارزاق، طبخ و توزیع غذا در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا شده است.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات