خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از شروع عملیات تزریق واکسن کرونا خانه به خانه برای خانواده های روستایی خبرداد.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۰۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان درگفتگو باخبرنگار بسیج با اشاره به به کارگیری یک دستگاه ماشین سواری و تعدادی موتور سیکلت، بیان کرد: با همکاری پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج قمربنی هاشم(ع) و دانشگاه علوم پزشکی آبادان شرایطی فراهم شده تا خانواده اهالی رمیله ، شلاهی و منیوحی،در تمامی رده‌های سنی بتوانند واکسن کرونا را در منزل خود دریافت کنند.

وی افزود:اجرای طرح واکسیناسیون گروه‌های سنی علاوه بر مراکز بهداشت محلات و پایگاه‌های سلامت در شهرستان آبادان در کلیه پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) نیز در حال انجام است.

ایشان اظهارداشت:موفقیت در قطع زنجیره انتقال ویروس منوط به سرعت و پوشش بالای واکسیناسیون در جامعه دارد و زمانی حاصل می‌شود که جمعیت قابل توجهی در فاصله کوتاهی واکسن دریافت نمایند. لذا تاخیر در مراجعه و اقدام برای تزریق واکسن مانعی برای ایجاد ایمنی عمومی و نه تنها به خطر انداختن سلامت خود که برای سلامت سایرین هم خطرساز خواهد بود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت:از همه هم‌شهریان عزیز که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند درخواست دارم بدون هیچگونه تاخیری، برای دریافت واکسن شتاب کنند و همچنین با ترغیب خانواده، همسایگان، دوستان و آشنایان خود به دریافت واکسن به مهار موج‌های بعدی کرونا کمک نمایند و مسئولیت اجتماعی خود در این بحران را به بهترین شکل به انجام برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها