همزمان با هفته مبارک بسیج در وردنجان برگزار شد؛
همزمان با هفته مبارک بسیج گرامیداشت یاد دانش آموز شهید گودرز مولوی در آموزشگاه حضرت خدیجه سلام الله علیها و ابرار شهر وردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۱۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ این مراسم با شکوه با حضور خانواده معظم شهید و جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی،محلی،همسنگران شهدا ،دانش آموزان وفرهنگیان با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

دراین مراسم امام جمعه وردنجان با تبریک هفته مبارک بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: بسیج این لشکر مخلص خدا، نعمت ارزشمندی برای اسلام ناب و انقلاب اسلامی است.

 حجت الاسلام علی محمدی به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادتهای و فداکاری شهدا ، رزمندگان اسلام و بسیجیان ولایتمدار در عرصه های مختلف است .

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد:  شهدا الگوی اخلاص ، عمل بموقع، فداکاری و از خودگذشتگی هستند و ایران اسلامی افتخار دارد که این چنین فرزندانی را خانواده ها تربیت کردند و تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

شایان ذکراست:  این یادواره در راستای یادواره های مشق ایثار  با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بن و آموزشگاه حضرت خدیجه سلام الله علیها و ابرار شهر وردنجان برگزار شد.

مردم مومن، انقلابی و شهید پرور شهر وردنجان  بیش از80 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی نمودند که 18 نفر از این شهدا،دانش آموز هستند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، اجرای گروه سرود و تجلیل از خانواده معظم شهید از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات