آیت الله اراکی : رحمت خدا بر امام بزرگوار ما که در دوراندیشی و آینده‌نگری بی‌بدیل بود و حقایق مخفی را به عین الیقین مشاهده می‌کرد. همو که در آوان هشت سال دفاع مقدس شجره طیبه بسیج را به الهام الهی غرس کرد.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۲۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛آیت الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در پیامی را تبریک گفت متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


"انّ الّذین قالوا ربّنا الله ثم استقاموا، تتنزّل علیهم الملائکه"«فصلت آیه ۳۰»


رحمت خدا بر امام بزرگوار ما که در دوراندیشی و آینده‌نگری بی‌بدیل بود و حقایق مخفی را به عین الیقین مشاهده می‌کرد. همو که در آوان هشت سال دفاع مقدس شجره طیبه بسیج را به الهام الهی غرس کرد.


بحمدلله امروز آن شجره به درختی تنومند تبدیل شده که شاخه‌هایش سرتاسر منطقه را زیر سایه خود گرفته است.

براستی اگر الگوی بسیج نبود آیا نیروهای بسیج مردمی در بلاد اسلامی و برای سرکوب گروه‌های تکفیری شکل می‌گرفت و امروز وضعیت جوامع اسلامی با حضور داعش چگونه بود؟


رمز موفقیت بسیج همواره آن بوده که رخوت و رکود را در خود راه نداد و باتوجه به مقتضیات زمان استعداد و امکانات خود را در خدمت اسلام و مسلمین قرار داد. امروز مردمی که مبتلا به بحران کرونا می‌شوند، یا مناطقی که از بلایای طبیعی و محرومیت‌ها رنج و خسارت می‌بینند جملگی چشم امیدشان به بسیج است.


با این همه تنها تضمین بقاء و ترقی نیروی بسیج اجتماع حول کلمه ولایت است. بسیجی رنگ ولایت دارد، "صبغةالله و مَن أحسنُ مِن الله صبغةً"«بقرة/٣٨». مادامی که سرانگشت ولایت مسیر حرکت بسیجی را تعیین کند، بداند در صراط مستقیم است و پیروزی از آن اوست؛"و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین"«آل عمران/١٣٩».


این هفته مبارک و ایام الله بسیج را به یاد همه بسیجیانی که در راه استقرار حکومت الله جانفشانی کردند گرامی میداریم و از خداوند منّان مسئلت داریم تا حافظ و ناصر همه بسیجیان مخلص باشد و ما را در زمره آنان قرار دهد.


" ولله عاقبة‌الأمور"
دفتر آیت الله اراکی
۳۰ آبان ۱۴۰۰

ارسال نظرات