خبرهای داغ:

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۳۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، سرهنگ دوم پاسدار علی بخشی به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج، پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 شجره طیبه بسیج چهل و دومین سالگرد تاسیس خود را در حالی جشن می گیرد که پرونده ای درخشان و در اوج عظمت و افتخار دارد و در دورانهای مختلف سال‌های طی شده ی گام اول انقلاب اسلامی  با بصیرت، اخلاص، عمل به هنگام و به اندازه با تبعیت و پشتیبانی از ولایت در جبهه مقابله با منافقین، دشمن بعثی در دفاع مقدس و در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، محرومیت زدایی علم و فناوری و . . . به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت. اکنون که به‌ برکت ایستادگی و مقاومت و مجاهدت‌های مخلصانه ملت مجاهد و انقلابی ایران اسلامی کشتی انقلاب اسلامی در تلاطم روزگاران با سکانداری ولایت در حال پیشروی و نزدیک شدن به سرمنزل مقصود است.

بسیج با تنظیم سند راهبردی ده ساله که به‌ تصویب مقام معظم فرماندهی کل قوا رسیده است در گام دوم انقلاب اسلامی با استحکام بخشی درونی بر اساس تجربه ی ارزشمند چهل ساله به ایفای نقش اثربخش در حرکت بیرونی می پردازد برای تحقق مردم سالاری اسلامی، جامعه پردازی و تمدن سازی نوین اسلامی و این مهم با زمینه سازی و عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم محقق خواهد شد. امسال که در اولین سال اجرای سند راهبردی ده ساله بسیج قرار داریم هفته بسیج با شعار «بسیج پاره تن مردم است» شروع می شود.

اینجانب به عنوان خادم کوچک بسیجیان شهرستان چادگان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب و بسیج حضرت امام راحل عظیم الشان(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه شهدای بسیج؛ هفته بسیج را به بزرگ بسیجی جهان اسلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله) و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و همه ی بسیجیان و مردم ولایتمدار شهرستان چادگان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال نقش آفرینی مؤثّر همگان را در کمک به برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی خواستارم.

لازم به ذکر است به همت پایگاه ها و رده ها و اقشار بسیج شهرستان چادگان، در سایه لطف خداوند متعال در این هفته ۹۸عنوان برنامه اجرا خواهد شد. بنا به فرمایش مقام معظم رهبری: «بسیج جمع فداکاری از مردم اند برای مردم، تشکیل یک مجموعه‌ای در حرکت  عظیم  یک ملت  مجاهد»

ارسال نظرات
آخرین اخبار