خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
حجت الاسلام حاجی صادقی در همایش صبح امروز روحانیت بسیجی، علمداران بصیرت و مقاومت بسیج اساتید، بیان کرد: بسیج بایستی در تمامی عرصه‌ها نقش آفرینی کرده و جهاد در عرصه مقاومت و مقابله با تحریف و تحریم از جمله وظایف آن است.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۳۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

بسیج عظیم ترین ماندگار انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران، در همایش روحانیت بسیجی، علمداران بصیرت و مقاومت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم که به مناسبت هفته بسیج و با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام اکبری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قم، سردار موحد فرمانده سپاه استان و جمع کثیری از دانشجویان و طلاب بسیجی که با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج با اشاره به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: عظیم‌ترین ماندگار انقلاب، بسیج است.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: امام خمینی (ره) با هدایت الهی این نهاد را که عامل ماندگاری انقلاب و عامل خنثی کردن نقشه‌های دشمن است، بنا نهادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: بسیج نهادی، کنار دیگر نهاد‌ها نیست بلکه فرهنگ حاکم بر همه نهاد‌ها و بخش هاست و ریشه علوی و فاطمی دارد و برای حفظ دین در مقابل دنیا می‌ایستد.

وی ادامه داد: دشمنان اذعان دارند که انقلاب اسلامی موجب مرگ تدریجی آنان شده است و سنگ در دستان بسیجیان مقاومت تبدیل به موشک هاییی شد که گنبد آهنین نیز نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: فرهنگ بسیجی باید ساری و جاری باشد و بسیجی باید جایگاه اش در میدان جهاد تعریف شده باشد و بسیجی باید سازمان یافته و منظم در میدان عمل کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه با توجه به نقش مهم سازماندهی در بسیج گفت: همه ملت ایران بسیجی اند، ولی بهتر است همه در سازمان به صورت منسجم و تشکیلاتی باشند تا در راستای چارچوب عمل کنند.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه با اهمیت نقش بسیج گفت: بسیج باید در همه عرصه‌ها نقش داشته باشد و این جهاد در عرصه مقاومت و مقابله با تحریف و تحریم نیز از وظایف آن است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تاکید کرد: قوام بسیج در روحیه جهادی است و در جایی که جنگ است دفاع مقدس و جهاد مستمر وجود دارد.

بسیج عظیم ترین ماندگار انقلاب اسلامی است
نماینده رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: گفتمان و ادبیات مقاومت باید با مبانی دینی به زیبایی تبیین شود و امروز جهاد علمی بسیار ارزشمند است، همانطور که دانشمندان هسته‌ای ما مجاهد بودند و در راه جهاد علمی به مقام والای شهادت رسیدند.

وی با تشریح وضعیت کنونی جبهه استکبار تاکید کرد: امروز جبهه استکبار و دشمنی که همواره در صدد خاموشی موتور انقلاب بوده است، جرات و جسارت تعرض ندارد چرا که یقین دارد جمهوری اسلامی به توانمندی بسیاری در عرصه نظامی و نیروی انسانی دست پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: یکی دیگر از مصادیق جهاد کبیر مجاهدت برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است چرا که دشمن به دنبال تغییر ذائقه فکری و انگیزه مردم است که این جهاد فرهنگی می‌طلبد.

حجت الاسلام حاجی صادقی در پایان با توجه به اهمیت نقش جهاد تبیین تاکید کرد: امروز بیش از همیشه به جهاد تبیین و بصیرت افزایی نیاز داریم و امروز در این عرصه دست بسیج به طرف حوزه‌های علمیه است و با یاری باید در برابر تحریف رصد کنیم و با شناخت از مسائل روز و برنامه‌های دشمن بصیرت افزایی صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها