خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج، مراسم جشن تولد شهیدان محمد علی و مهدی ابراهیمی در روستای جلال آباد با حضور امام جمعه یزدانشهر حجت الاسلام لطفی،اعضای شورای حوزه، شورای روستا با همکاری بسیجیان پایگاه امام محمد باقر علیه السلام وحضرت صدیقه کبری سلام الله علیها در جوار خانواده و مادر محترم شهیدان ابراهیمی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۹۳۲۲۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد،با همکاری پایگاه بسیج امام محمد باقر علیه السلام و پایگاه صدیقه کبری سلام الله علیها اقدام به برگزاری ویژه برنامه تولد شهیدان محمد علی و مهدی ابراهیمی در منزل این دوشهید نمودند.در این برنامه علاوه بر خانواده شهید اقوام درجه یک شهدا نیز حضور داشتند.

 حجت الاسلام لطفی، امام جمعه یزدانشهر ضمن اشاره به زنده نگهداشتن یاد شهدا و یادآوری رشادت های آنان گفت: از خصوصیات بارز شهدا می توان به صبوری و مهربانی، مردم داری و خوش اخلاقی ، تواضع اشاره کرد، ضمن آن که در تعامل با اعضای خانواده به خصوص پدر و مادر بسیار مهربان و متواضع بودند.

 ایشان در ادامه با  تفسیر آیاتی از قرآن کریم به دلجوئی از خانواده شهدا  پرداختند.

فرمانده حوزه امام سجاد نیز ضمن تشکر از حضور امام جمعه یزدانشهر و کلیه حاضرین و بانیان برگزارکننده این برنامه در خصوص شهدا و شرح برنامه ها و آشنایی نسل جوان با شهدا مطالبی بیان داشتند.

 درحاشیه برگزاری این برنامه آقای اسماعیلی از اعضای شورای اسلامی و مسئول ایثارگران روستا خاطراتی از دفاع مقدس نیز بیان نموده و گفتند: حقیقتاً جشن تکلیف این شهیدان عزیز، بهانه خوبی است تا با راه و مرام شهیدان راه حق بیشتر آشنا شده و به خصوص با دل دریایی و عرفان عمیق این سالکان طریق الی الله انسی دیگر بار بگیریم؛ بلکه به یُمن این آشنایی و مأنوس بودن ما نیز در راه سعادت واقعی گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها