حسن حقیقی، مدیرعامل آبفای منطقه6تهران درجلسه شورای فرماندهی پایگاه بسیج گفت: بسیج یک واژه مقدس و ابتکار بزرگ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۹۳۲۴۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲

جلسه شورای فرماندهی پایگاه بسیج زیدبن علی(ع) آبفای منطقه6تهران  ، همزمان با سومین روز از هفته بسیج، با حضور حسن حقیقی مدیرعامل شرکت و اعضای شورای فرماندهی پایگاه بسیج در محل ستاد شرکت برگزار شد.
حسن حقیقی در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج به همه کارکنان و بسیجیان شرکت، بسیج  و بسیجی را یک واژه مقدس و ابتکار بزرگ انقلاب اسلامی دانست که همه اقشار جامعه اعم از کشاورز، کارگر، معلم، مدیر، پزشک و ...در آن حضور دارند و برای حفظ و حراست از نظام و انقلاب و پیشرفت و توسعه کشور تلاش می کنند.
حقیقی در ادامه اظهار داشت: بسیجی همواره باید در جهت رشد معنوی خود گام بردارد و همیشه در همه عرصه های کاری، علمی، فرهنگی و امور خیر پیش قدم باشد و در شرکت نیز منظم ترین، مجرب ترین و بهترین کارگر، کارمند یا مدیر مجموعه خود باشد تا نمونه ای از یک بسیجی واقعی و  الگویی برای دیگران باشد.
در این جلسه خط مشی و برنامه های پایگاه بسیج آبفای منطقه6تهران از سوی مرتضی فخاری جانشین پایگاه بسیج شرکت ارائه شد و ایشان با برشمردن برنامه ها و اهداف پایگاه بسیج شرکت در دوره جدید، به ویژه در حوزه فرهنگ سازمانی، از همه اعضای شورا و بسیجیان جهت مشارکت در اجرایی کردن این برنامه ها و دستیابی به اهداف مدنظر دعوت به همکاری کرد.
 

ارسال نظرات