همزمان با هفته مبارک بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجویی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان با فرمانده ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و کارکنان بسیج دانشجویی استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۹۳۲۴۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین دیدار حجت الاسلام مهدی طاهری هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجویی را به مسئولین و کارکنان این مجموعه تبریک گفت.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به اهمیت دوره های طرح ولایت دانشجویی اظهار داشت: حضور اساتیدی مانند عمار انقلاب، مرحوم آیت الله مصباح یزدی در این طرح نشان از اهمیت ویژه طرح ولایت دارد و موجب تقویت و غنای بیشتر این دوره را فراهم می کرد.

وی، با اعلام آمادگی همکاری اداره تبلیغات اسلامی استان در اجرای دوره های طرح ولایت دانشجویی گفت: اداره تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری دوره های مشترک تربیتی و همکاری در اجرای طرح ولایت دانشجویی آمادگی لازم را دارد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان، به اوج شبهات در دهه 80 اشاره کرد و افزود: طرح ولایت دانشجویی برای بصیرت افزایی و پاسخگویی به شبهات فراوانی که با استفاده از فضای مجازی برای جوانان ایجاد می کردند، بسیار موثر بود.  

حجت الاسلام مهدی طاهری با تأکید برنقش اربعین حسینی در دیپلماسی مردمی،تعامل فرهنگی بین مردم کشورها،در زمینه برگزاری طرح ولایت ویژه دانشجویان خارجی اظهار علاقه و اعلام همکاری کرد.

 در آغاز این دیدارفرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان،ضمن خیر مقدم گویی و تبریک هفته مبارک بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان بنیانگذارجمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)گفت: با فرمان حضرت امام خمینی (ره) در دوم آذر سال 1367بسیج دانشجویی و طلاب تشکیل شد.

مرتضی کریمی، به رسالت بسیج دانشجویی و طلاب اشاره کرد و افزود: دفاع از انقلاب اسلامی در دانشگاه و لزوم تربیت نیروی تراز انقلاب از رسالت مهم بسیج دانشجویی است.

وی، با اشاره به شروع کار پایگاه جهان اسلام در دانشگاه شهرکرد،ادامه داد: با تحصیل دانشجویان خارج از کشور در این دانشگاه، ارتباط گیری و ایجاد زمینه تبادل اطلاعات فرهنگی و دینی از جمله برنامه های بسیج است.

ارسال نظرات