خبرهای داغ:
همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که در جمهوری اسلامی مسئول می‌شود باید مثل بقیه مردم زندگی کند، اگر مسئولی به دنبال سرمایه است باید از مسئولیت نظام اسلامی خارج شود.
کد خبر: ۹۳۹۳۳۰۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم تقدیر از فعالان حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه است و این شجره همواره به جامعه ما خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: امام (ره) فرمود حفظ نظام اوجب واجبات است یعنی هیچ چیز به اندازه حفظ نظام مناسب نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیجی کسی است که برای حفظ نظام قدم برمی‌دارد، زیاد کار می‌کند و کم برداشت می‌کند و در این بین حفظ نظام ملاک او است، گفت: یاد شهیدان حفظ نظام را به دنبال دارد و اگر ما هر روز از شهیدان یاد کنیم هر روز به خدا نزدیک‌تر می‌شویم برخی از خانواده شهدا با شهید خود زندگی می‌کنند پس نگویید چرا مدام از شهیدش می‌گوید و در واقع با شهید خود عشق‌بازی می‌کند.

وی ابراز داشت: اگر می‌گوییم شهید سلیمانی بسیجی است برای این است که هیچ چیز را برای خود نخواست و هر آن چه بود برای حفظ نظام، دین و وطن بود.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین خیانت آن است که در نظام جمهوری اسلامی کسی برای خود جایگاه و مسندی بخواهد، ادامه داد: کسی که در جمهوری اسلامی مسئول می‌شود باید مثل بقیه مردم زندگی کند، اگر مسئولی به دنبال سرمایه است باید از مسئولیت نظام اسلامی خارج شود.

وی عنوان کرد: امروز مکلف هستیم از خانواده شهدا قدردانی و قدرشناسی کنیم و زندگی شهدا را در اختیار مردم قرار دهیم که یکی از راه‌های آن نوشتن کتاب‌های شهداست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین کار شهدا این بود که شهید در برابر امام خود ادب داشتند و در این هفته بسیج با شهدا پیمان می‌بندیم که راهشان را ادامه دهیم و از مسیر آنها خارج نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات