تبریز- امام جمعه ملکان با اشاره به نقش عظیم بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از آن گفت: بسیج با حضور موثر و ارزنده خود در صحنه های مختلف و عرصه های گوناگون همواره موجب امیدواری دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان بوده است.
کد خبر: ۹۳۹۴۰۶۱
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی در همایش اقدار بسیجیان ملکان افزود: در دوران دفاع مقدس که دشمنان اسلام و انقلاب ناجوانمردانه و در جنگی نابرابر کشور ما را آماج تهاجم قرار داده بودند این بسیج بود که دلاورانه و مستحکم در برابر دشمنان ایستادگی کرد و آنان را به عقب راند و کاری کرد که دشمن از کرده خود پشیمان شود.

وی اضافه کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرموده اند؛ بسیج یعنی حضور در همان نقطه ای که اسلام، قرآن و امام زمان(ع) و این انقلاب بدان نیازمند است و ما امروز علناً شاهد حضور، فداکاری و ایثارگری بسیجیان در حمایت از مظلومان و مستضعفین و مقابله با مستکبرین در اقصی نقاط  مختلف جهان همچون سوریه، لبنان، عراق، یمن، نیجریه و ... هستیم.

بسیج خار چشم دشمنان و امید دوستان است

حجت الاسلام زمانی در ادامه افزود: بسیج شجره طیبه ای است که موجب عزت اسلام و انقلاب بوده و امام راحل(ره)، رهبر انقلاب و ملت و مسئولان صدّیق این نظام همواره به وجود آن افتخار کرده اند.

ارسال نظرات