به مناسبت هفته بسیج و با همت بنیاد تعاون بسیج مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های بنیاد تعاون بسیج در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۲۱۱
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته بسیج و با همت بنیاد تعاون بسیج مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های بنیاد تعاون بسیج در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های بنیاد تعاون بسیج

بهره‌برداری از هشتادمین مجتمع درمانگاهی در اسفراین خراسان شمالی به صورت ارتباط تصویری و نوسازی ناوگان حمل و نقل بسیج به استعداد ۱۵۰ اتوبوس و مینی بوس با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و مهندس حمیدرضا تقی زاده مسئول بنیاد تعاون بسیج در این مراسم انجام شد.

افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های بنیاد تعاون بسیج

همچنین در حاشیه این مراسم، کلنگ زنی یکصد و دهمین درمانگاه موسسه خدمات درمانی بسیجیان در شهرستان کوهرنگ لرستان به صورت ارتباط تصویری انجام شد.

سردار سلیمانی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: بسیج توانست در یک دوران مخاطره انگیز یعنی دوران دفاع مقدس و دوران تثبیت جمهوری اسلامی ایران فداکاری بی نظیری را انجام دهد.

افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های بنیاد تعاون بسیج

وی افزود: این راه پس از دفاع مقدس هم ادامه پیدا کرد و جلوه های وسیع تر و گسترده تر از فداکاری و خدمت به مردم عزیز در این تشکیلات متجلی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی هم در جهت پیاده سازی این بیانیه بنا هست جلوه های زیبای این خدمت گذاری گسترش پیدا کند. بنیاد تعاون بسیج در قالب موسسات و مجموعه های تخت نظر این مسیر را پی گرفته است و بنیاد تعاون بسیج یعنی بنیاد تعاون مردم ایران. امروز شاهدیم که از حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی بوس بهره برداری خواهد شد و این یعنی خدمت به مردم عزیز.

افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های بنیاد تعاون بسیج

سردار سلیمانی تاکید کرد: بنیاد تعاون بسیج در سایر موضوعات هم در خدمت مردم است. کمک به تولید مسکن برای محرومین در کشور در قالب توافقات با دولت سیزدهم پیگیری خواهد شد. در ایجاد اشتغال و مباحث مختلف مربوط به پیشرفت و آبادانی کشور نیز اقداماتی انجام شده است.



ارسال نظرات