دادستان عمومی و انقلاب گچساران با حضور در زندان با پیشنهاد رئیس زندان گچساران ضمن دیدار با مددجویان اندرزگاه های مختلف، با پایان حبس ۱۵ نفر زندانی موافقت کرد.
کد خبر: ۹۳۹۴۵۷۲
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،افشین نارکی رئیس زندان گچساران با اعلام این خبر گفت: با تعامل و همکاری مطلوبی که با دادسرای عمومی و انقلاب شهرستانهای گچساران و باشت وجود دارد با حضور مسؤلین قضایی تاسیسات خوبی در جهت فعالیت های حقوق شهروندی به زندانیان اعطاء می شود.

وی افزود: با حضور دادستان شهرستان بنا به پیشنهادی که داده شد در راستای کاهش جمعیت کیفری با پایان حبس ۱۵ نفر از زندانیان جرائم مالی و کیفری موافقت شد.

نارکی اظهار داشت: البته اینگونه زندانیان جرائم خطرناکی انجام نداده و با بررسی های صورت گرفته متوجه شدیم که در زندان در مسیر اصلاح و تربیت و تغییر در رفتار صحیح گام برداشته اند.

ادبیان دادستان دادسرای عمومی و انقلاب گچساران نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه قضات باید وضعیت زندانیان مالی و بلاتکلیف را در اولویت کاری خود قرار دهند گفت: با ملاقات های چهره به چهره و بررسی پرونده های قضایی زندانیان توسط قضات بخش عمده ای از زندانیان واجد شرایط می توانند از تسهیلات قانونی بهره مند شده و به آغوش خانواده هایشان بازگردند.

انتهای  پیام

ارسال نظرات