خبرهای داغ:
سردار ارجمندی فر و فرمانده سپاه سلماس با خانوادهای معظم شهداء در شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۹۴۶۸۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سرتیپ دوم پاسدار مجید ارجمندی فر جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرهنگ پاسدار سیدکاظم میرکاظمی زاده به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گرانقدر، با خانواده معظم شهیدان علی رحمتی و بایرامعلی ورمزیار دیدار کردند.

 سردار ارجمندی فر با خانواده شهدای سلماس دیدار کرد

 نمایشگاه توانمندی‌های بسیج در سلماس افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های پایگاه‌های مقاومت بسیج در سلماس افتتاح شد.

فرمانده سپاه سلماس با اعلام این خبر، گفت: نمایشگاه مذکور در حوزه عملکرد فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان محل سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در طول هفته بسیج از ساعت 10 تا 18 همه روزه آماده میزبانی از مردم می باشد.

سردار ارجمندی فر با خانواده شهدای سلماس دیدار کرد

مزار شهدای سلماس غباروبی شد    

                                                                                                                                                                                                          همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مزار شهدای سلماس با حضور جمعی از مسئولین ادارات و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و نیروهای  نظامی و انتظامی شهرستان غبارروبی شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امام جمعه شهرستان در این آیین ضمن تجدیدپیمان با آرمان های شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست و ما باید همیشه در این راه پیشقدم باشیم.

طباطبایی ضمن توصیه به جمع حاضر مبنی بر مطالعه سیره شهدا و مخصوصا وصیت نامه آنها، افزود: ما باید ضمن حضور در مزار شهدا و تجدید عهد و پیمان با آنها به وصیت شهدا درباره انقلاب و اسلام توجه کنیم، چون اکثر شهدا در وصیت نامه شان به حفظ نظام، رهبری، اسلام وو لایت فقیه تاکید کرده اند و ما در این مورد مدیون ‌شان هستیم.

وی گفت: دو پایگاه مقاومت بسیج اسوه برادر و خواهر از شهرستان به جشنواره اسوه استانی راه پیدا کردند، که عملکرد ویژه خود را به صورت نمایشگاه در مرکز استان ارائه می دهند.

سرهنگ میرکاظمی زاده با اشاره به رویکرد حمایتی بسیج سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرح های تولیدی و توانمندسازی ظرفیت های بالقوه مناطق مختلف، عنوان کرد: در نمایشگاه، تولیدکننده‌های مختلف محصولات خود را برای فروش عرضه می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات