خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در همایش نماز شهرستان پاوه تشکیل بسیج را نشات گرفته از تفکر امام خمینی (ره) و موجب وحدت اقوام و مذاهب دانست.
کد خبر: ۹۳۹۴۸۴۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزای بسیج از کرمانشاه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در همایش نماز که در شهرستان پاوه برگزار شد، تشکیل بسیج را نشات گرفته از تفکر امام خمینی (ره) عنوان و خاطر نشان کرد: امام (ره) حق بزرگی بر جامعه اسلامی دارند و اقدامات ایشان در تشکیل بسیج برگرفته از مفاهیم قرآن و اهل بیت است.
حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به اینکه مردم در هر شرایطی باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان آماده باشند افزود: بسیج محل اجتماع اقوام و مذاهب و وحدت آفرین است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی و فعالیت بسیج در عرصه‌های مختلف خاطر نشان کرد: حضور بسیج در همه عرصه‌ها همچون هشت سال دفاع مقدس ،سیل، زلزله و مقابله با شیوع بیماری کرونا تحسین برانگیز است.
وی با اشاره به اهمیت نهادینه کردن تفکر بسیجی در بین نسل‌های آینده افزود: باید نسل آینده را با تفکرات بسیج آشنا کرد.
حجت الاسلام جلیلیان در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن هم اکنون در فضای مجازی و حقیقی بنیاد خانواده را نشانه رفته، اما عفت و پاکدامنی و عمل به توصیه‌های اسلام و قرآن موجب استحکام بنیان خانواده است.

ارسال نظرات