خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: بسیج از جایگاه مردمی و ارزشمندی برخوردار است.
کد خبر: ۹۳۹۴۸۸۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

  به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی امروز در جمع بسیجیان عشایر حوزه شهید داهیم چهریق که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و تبیین سیاست های نظام برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، بسیج را امانت امام خمینی دانست و اظهار کرد: در طول انقلاب کم نبوده، کسانی که از بسیج و اقتدارش خوش‌شان نمی‌آمد و نمی‌توانستند عظمت بسیج را ببینند، همان‌طور که نمی‌توانستند قدرت و عظمت اسلام را ببینند.

وی بیان کرد: خیلی‌ها خواسته‌اند نور بسیج را در کشور خاموش کنند، اما نتوانستند و نخواهند توانست، امروز نه تنها در کشور ما، بلکه در عراق، سوریه و یمن بسیج جایگاه قانونی و مردمی دارد؛ کسی نمی‌تواند روحیه بسیجی را بین مردم و جوانان از بین ببرد؛ در یمن ۸۵ هزار کودک از گرسنگی کشته شده‌اند؛ در عین حال نوجوانان یمن را ببینید چگونه با عناصر آمریکا و آل سعود می‌جنگند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: ما در جنگ تحمیلی هشت سال با ۶۳ کشور جنگیدیم، جریان نفاق با نفوذ بین مسئولان کشور حضرت امام(ره) را مجبور به پذیرش قطعنامه و نوشیدن جام زهر کردند؛ اما رزمندگان ما موفق به حفظ نظام و تمامیت کشور شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز ۱۶۰ کشور بسیج شدند و در قالب داعش علیه انقلاب اسلامی جنگیدند، همان‌هایی که به حضرت امام(ره) برای پذیرش قطعنامه، به رهبر معظم انقلاب هم برای مذاکره با دشمن فشار آوردند، اما رهبر معظم انقلاب نپذیرفتند؛ چون شرایط امروز مثل زمان حضرت امام(ره) نیست.

رضایی در ادامه سخنان خود با اشاره به مأموریت‌ گروه‌های جهادی، گفت: وقتی بسیجیان جهادگر در مناطق محروم به مردم خدمت می‌کنند، نظر مردم نسبت به انقلاب مثبت می‌شود، سال‌هاست وهابیت و گروه‌های ضدانقلاب با فعالیت در مناطق محروم، از جوانان محلی این مناطق برای ضدانقلاب نیرو می‌گیرند؛ حضور بسیجیان جهادگر در این مناطق محروم تلاش دشمنان را خنثی می‌کند.

برپایی استگاه سلامت همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در سلماس

جهت خدمات رسانی به مردم  و امید آفرینی در جامعه  ایستگاه سلامت (تست قندخون و فشارخون) همزمان با هفته مبارک بسیج در مسجد روستای هودر به همت حوزه عفاف سیلاب سلماس برپا شد.

تیم اعزامی از مرکز بهداشت و درمان سلماس در این ایستگاه سلامت حضور دارند.

در این راستا 65 نفر تست دادند که ۲۵نفر مستعد فشار خون و قند خون شناسایی شده و برای درمان به پزشک معرفی شدند.

بسیج نمادی از غیرت و اقتدار است

‍ ‍ فرمانده سپاه سلماس امروز در گفت و گو با خبرنگار ما از آحاد مردم شریف شهرستان بابت حضور حماسی در مراسم‌های گرامیداشت شهید سیدکریم عباسی قدردانی کرد و گفت: مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان سلماس که الحق در حضوری با شکوه به پاس احترام به ساحت مقدس شهداء به ویژه شهید گمنام تازه شناسایی شده شهید سیدکریم عباسی جلوه های حماسی از ولایتمداری، قدرشناسی و وحدت را به ظهور رساندند.

میر کاظم کاظمی زاده  ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که در حضور چنین مردمان قدرشناسی توفیق خدمت گذاری را داریم و به حمدلله با استقبال باشکوه مردم از خانواده معظم این شهید بزرگوار که از استان خوزستان میهمان شهرمان شده بودند دوباره برگ زرینی از غیرت و اقتدار ملی در این شهرستان رقم خورد.

این مسئول گفت: حضور مثال زدنی مردم در مراسم استقبال، غبارروبی و یادواره شهداء در امام زاده اسحاق کهنه شهر، مراسم باشکوه یادواره 727 شهید شهرستان، سه شهید گمنام و شهید سیدکریم عباسی در مصلی امام خمینی (ره) و مراسمات مختلفی که در طول پنج روز میزبانی از خانواده معظم شهید عباسی در سلماس انجام شد، نشان از قلب پاک، بیدار، با بصیرت مردم و دلدادگی آنان به شهدا، نظام و ولایت است، که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.

فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: بر خود واجب می‌دانم به‌عنوان خدمتگزار کوچک شما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلماس، صمیمانه از حضور حماسی همه اقشار و مردم خصوصاً خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان سرافراز، تمامی مسئولان شهرستان، اصحاب رسانه و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان گرانقدر و به‌ویژه آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان سلماس که موجبات فراهم شدن این میزبانی باشکوه و بهره گیری عموم مردم از خان نعمت شهداء شد، تقدیر و تشکر کرده و از تمامی دست‌اندرکاران فراهم‌سازی این حماسه، کمال تشکر و قدردانی را کنم.

بسیج از جایگاه مردمی برخوردار است

کشف بیش از 3 کیلوگرم تریاک در سلماس 

رمضان فتح الهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودرو اقدام به انتقال مواد مخدر به سلماس می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی بر اساس مسیر های تردد خودرو مورد نظر در یکی از روستاهای همجوار شهرستان مشاهده شد. این مسئول اضافه کرد: در نهایت طی عملیات ضربتی پلیس خودروی متهم توقیف و در بازرسی از آن مقدار 3 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فتح الهی در پایان با اشاره به اینکه در این راستا دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات