رزمایش گردان امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح با اجرای برنامه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و عقیدتی در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۰۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده تیپ ۴۸ فتح این استان گفت: تمرینات تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح به مدت ۳ روز با حضور ۶ گردان بسیجی از ۶ شهر استان در لنده برگزار شد.

سرهنگ پاسدار امین قلی‌پور افزود: بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش در تمرینات تاکتیکی، دفاعی و تهاجمی از جمله ستون کشی، تک شبانه، کمین و ضد کمین، عملیات حمله به هدف شرکت کردند.

این رزمایش با حضور جانشین و بازرسان ویژه تیپ  ۴۸ فتح استان برگزارشد و شرکت کنندگان ضمن اعلام آمادگی ۱۰۰درصدی برای نبرد با دشمنان، با امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

قلی پور ابراز داشت؛ در این رزمایش گردانهای امام حسین علیه السلام۴۹۰لنده،۴۹۱بهمئی،۴۹۲مارگون،۴۸۱سپیدار،۴۸۴باشت، ۴۸۷ دهدشت و گردان فاتحین یاسوج حضور داشتند.
وی هدف از این رزمایش را ارتقاء سطح آمادگی رزمی بسیجیان، میثاق با منویات رهبر معظم انقلاب و ایجاد نشاط بین بسیجیان عنوان کرد و ادامه داد: بسیجیان در این رزمایش ضمن یادگیری روش‌های نوین دفاعی، رعایت اصول ۹ گانه پدافند غیر عامل را نیز فرا گرفتند و بسیجیان در برنامه رزم شبانه، ستاره یابی، دفاع از کوی و برزن نیز شرکت کردند.

رزمایش گردان ۴۸۴ امام حسین(ع) تیپ ۴۸ فتح در شهرستان باشت

سرگرد پاسدار جواد دهراب پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۴۸ فتح استان گفت: به مناسبت هفته بسیج، رزمایش گردان ۴۸۴ امام حسین(ع) تیپ ۴۸ فتح در شهرستان باشت با حضور برخی از مسئولین استانی و شهرستانی و بسیجیان با اجرای برنامه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، عقیدتی، امداد رسانی و درمانی، یادگیری روش‌های نوین دفاعی، رعایت اصول آفند و پدافند در منطقه عمومی کلگه امیرشیخی دربخش مرکزی از شهرستان باشت برگزار شد.
سروان پاسدارخدابخش احساس سرشت فرمانده گردان ۴۸۴ امام حسین(ع) باشت هم گفت: این رزمایش بابرنامه فراخوانی، حفظ انسجام سازماندهی وآموزش بسیجیان علیه اهداف فرضی ودشمن با رمز یا فاطمه زهرا (س) به مدت سه روز به صورت تئوری و عملی و با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از بسیجیان سازمان یافته، باهدف حفظ آمادگی نیرو‌ها وبالابردن توان رزمی با استفاده ازسلاح‌های سبک و نیمه سنگین برگزار شد.

برگزاری رزمایش گردان فاتحین تیپ ۴۸ فتح و گردان ۴۸۱ سپیدار در سرگچینه دشتروم

علی برز درست فرمانده گردان امنیتی فاتحین یاسوج در حاشیه این رزمایش گفت؛  در رزمایش امروز توان نیروهای گردان امنیتی برای مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشته شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات