میز خدمت جهادی و حضور چهره به چهره مردم با مسئولین به مناسبت هفته بسیج با محوریت سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مختلف استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۷۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان ضمن تبریک هفته بسیج گفت؛ میز خدمت جهادی در مصلی نماز جمعه مرکز استان و شهرستان های تابعه برای کمک به کار آمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت، تحقق فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد و بررسی و بیان مشکلات مردم و نمازگزاران راه اندازی شد. 

برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی به مناسبت هفته بسیج

سرهنگ تند پور در ادامه ابراز داشت ؛ کارگاه سبک زندگی اسلامی به مناسبت هفته بسیج با محوریت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و مدیر کل امور بانوان استانداری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد حضور داشت افزود؛ حجت الاسلام و المسلمین حکمتی نیک مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح در این کارگاه آموزشی مطالبی را به کارکنان و بانوان استانداری و تعدادی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ارایه کردند.

 

 

ارسال نظرات