خبرهای داغ:
تبریز- نمایشگاه دستاورد پایگاه های سپاه عاشورا پس از سه روز برگزاری عصر روز گذشته در مصلای امام خمینی(ره) تبریز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۳۹۵۰۴۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳

فرمانده حوزه حضرت ام البنین(س) سپاه ویژه تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: بسیجیان روحیه خستگی ناپذیری دارند.

فاطمه صمدزاده با بیان اینکه حضور بسیجیان در این نمایشگاه جای قدردی دارد، افزود: بسیجیانی که مسئولیت پایگاه ها را برعهده گرفته اند، از تجربیات پیشکسوتان بهره مند می شوند تا اسوه ای برای همه نسل های آینده کشور شوند.

وی گفت: بسیجیان با علاقه ای که به بسیج دارند با روحیه ای سراسر عشق و با دانش خود، استعداد های خود را بکار گرفتند تا نتیجه این زحماتشان را امروز در قالب دستاوردهای علمی، هنری و ...  در نهایت برپایی این نمایشگاه اسوه شاهد باشیم، دستاوردهایی که از روحیه انقلابی، جهادی و ایثار نشأت گرفته اند.

صمدزاده خاطر نشان کرد: این نمایشگاه،  نتیجه تلاش بسیجیان پای کار است. افرادی که در همه عرصه ها پیشگام و اسوه بوده اند و این حرکت آن ها، خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.
وی  هدف از برپایی این نمایشگاه را ارتقای دانش و توانمندی بسیجیان عنوان کرد.

فرمانده حوزه حضرت ام البنین(س) در پایان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس جوانانی بودند که با ایثار و شهامت خود، پای عشق به رهبر و کشورمان ماندند و تا به امروز یاد و نام آن ها نه تنها در زبان ها؛ بلکه در دل همگان جاری است و امروز نیز، فرزندان این غیور مردان، با خلق آثار و با دستاوردهای بی نظیرشان مایه افتخار این مدرسه یعنی بسیج هستند.

ارسال نظرات