پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی و نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت پدر شهیدان لیلابی

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی و نماینده ولی فقیه در استان در پیامی درگذشت روحانی ولایتمدار ابوالشهدین حجت الاسلام حسینی لیلابی پدر شهیدان سید محمد و سید جواد حسینی لیلابی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۹۵۰۵۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت روحانی ولایتمدار ابوالشهدین حجت الاسلام حسینی لیلابی پدر شهیدان سید محمد و سید جواد حسینی لیلابی موجب تالم و اندوه گردید.

این عالمِ عامل و مجاهد فی سبیل الله هیچ‌گاه حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی را رها نکرد و در تمام‌ صحنه‌های مختلف حضوری فعال داشت و از الگوهای ماندگار معنویت و بصیرت بود. 

ایشان با تقدیم دو فرزند دلبند و رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی، مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از نائب بر حق امام زمان(عج) بودند.

بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی مدیون همین جلوه‌های ایثار و معنویت است و در ادامه این مسیر روشن نیز بی‌نیاز از فداکاری‌های ملت مسلمان نخواهد بود. 

اینجانبان ضایعه درگذشت مرحوم حجت الاسلام حسینی لیلابی را به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا بویژه بیت مکرم و نیز حوزه‌های علمیه و عموم مردم انقلابی استان تسلیت گفته و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم مسئلت می‌داریم.

سید محمدعلی آل‌هاشم

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز 

عابدین خرّم

استاندار آدربایجان‌شرقی

ارسال نظرات
پر بیننده ها