خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

ایمان و بصیرت از ویژگی های بسیجی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: بسیجی باید بتواند موضع حق را از موضع باطل تشخیص داده و بصیرت خود را تقویت کند.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۴۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

 مرتضی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهین دژ، اظهار داشت: بسیج یادگار امام راحل(ره)، شجره طیبه و محصول و مولود انقلاب و سرمایه بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تا کنون منشأ کارکردهای مختلف بوده است.

وی با اشاره به آیه ۵سوره قصص یادآور شد: حكومت جهانى مستضعفان و حمايت از مظلومان تاريخ، اراده و خواست الهى است.

کاظمی افزود: در منزلت بسیج و بسیجی همین بس که امام خمینی(ره) افتخار خود را در بسیجی بودن می‌دانست و از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا یاد می‌کرد و مقام معظم رهبری ریشه بسیج را در باورها و اعتقادات مردم دانست و این نیرو را نیرویی کارآمد در کشور معرفی کرد..

برنامه های بسیج مسجد محور می باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در ادامه به اهمیت حضور بسیجیان در مساجد اشاره کرد و گفت: بسیجیان به عنوان مومنین پیشرو در جامعه اسلامی باید ارتباط بسیار نزدیکی با مسجد و نماز جماعت داشته باشند و ترک این دو موضوع برای مومن وارسته شایسته نیست.

وی تصریح کرد: حضور مومنین در مسجد از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است و در روایات اهل بیت (علیهم السلام) تاکید بسیار زیادی بر حضور در مسجد شده است، به همین دلیل نمی توان بسیج و بسیجیان را که باید جزو مومنین پیشتاز در امور خیر باشند، از مسجد جدا کرد و به تعبیری کسی که ارتباطش با مسجد ضعیف است، را نمی توان بسیجی دانست.

بسیج با تمام توان در عرصه محرومیت زدایی فعالیت می کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گریزی به اقدامات سپاه شاهین دژ در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی زد و گفت: امروز اگر شعار «ما می‌توانیم» را در همه عرصه ها سر می دهیم به دلیل تفکری است که در دوران دفاع مقدس پایه گذاری شد.

وی افزود: نقش بسیج در سازندگی نقاط محروم بر کسی پوشیده نیست و ثمرات مطلوب به انجام رسیده، برگ زرینی را در کارنامه قابل قبول این سازمان در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده است.  

کاظمی با اشاره به اینکه بسیج در تمام بحران و مشکلات کشور گره‌گشا بوده و اکنون نیز با تمام توان سعی در کاهش مشکلات جامعه دارد، گفت: اگر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری است، با حرکت بسیج قوام پیدا می‌کرد، امروز شاهد مشکلات مختلف اقتصادی برای مردم نبودیم و این باید درس عبرتی برای همگان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار