سردار کرمی با بیان اینکه امروز نيز در حال جنگ و در اوج نبرد هستیم، تاکید کرد :در حال حاضر در جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم که فرمانده و مرکز این جنگ آمریکا است.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۷۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زنجان؛سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در رزمايش اقتدار گروه هاي جهادي استان زنجان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت :در 8 سال دوران دفاع مقدس دشمن ما استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و صهیونیست ها بود. 

جوانان سرمايه هاي كشور هستند/با همكاري و اتحاد مشكلات حل مي شود

 

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در این جنگ جهانی و جغرافیا کوچک در آن دوران هیچ امکانات و سلاحی در اختیار نداشتیم، گفت :تنها دارایی ما خداوند متعال و امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) و  ملت ايران بود که پس از گذشت سالیان سال با درایت توانستند تمام دشمنان را شکست دهند. 

 وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس به لطف پروردگار نیروی انسانی به حد کافی داشتیم، تصریح کرد :این ملت عظیم الشان در دنیا و تاریخ بی نظیر هستند و در طول 8 سال دوران دفاع مقدس با قدرت مقابل دشمن ایستادگی کردند. 

 

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبني بر اينكه ما  توانسته‌ ایم ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را شکست دهیم، اظهار کرد : به لطف پروردگار متعال با این سرمایه انسانی توانستیم تمام ابر قدرت ها ی جهان را شکست دهیم. 

 

سردار کرمی ابراز کرد :در دوران دفاع مقدس بیش از 220 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم. 

 

وی با بیان اینکه در عملیات کربلای 5 سلاح و تجهیزاتی در اختیار نداشتیم، بیان کرد :ایمان، روحیه جهادی، ولایی و انقلابی رزمندگان اسلام بود که سرنوشت جنگ را مشخص کرده و أين عزيزان پیروز میدان شدند. 

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز نيز در حال جنگ و در اوج نبرد هستیم، تاکید کرد :در حال حاضر در جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم که فرمانده و مرکز این جنگ آمریکا است. 

 

این مسئول با اشاره به اینکه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که دارای ذخایر و منابع با ارزشی است، اظهار داشت :جوانان با ایمان، متخصص، انقلابی و جهادی هميشه در صحنه حضور دارند که آنها سرمایه های این کشور هستند. 

   

سردار کرمی در ادامه گفت :مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با فرمان سیاست اقتصاد مقاومتی کار را تمام و مسیر را برای ما مشخص کردند. 

   

وی با بیان اینکه امروز زیر نظر ولی امر مسلمین هستیم، تاکید کرد :خوشبختانه دولت جدید، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و مردم انقلابی آماده هستند مشکل اقتصادی را حل کنند. 

  

سردار کرمی خاطر نشان کرد :در زمان جنگ از ظرفیت مردم به خوبی استفاده شد اما امروز و در شرایط حاضر نتوانستیم از این ظرفیت به خوبی جهت حل مشکلات استفاده کنیم . 

   

وی با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیجیان باید قدر جایگاه خود را بدانند، گفت : امروز قدر این نعمت را بدانیم که مجاهدت حال حاضر به مراتب بالاتر از جنگ در کوچه های خرمشهر و شلمچه است. 

   فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد :سپاه و بسیج کمک حال مردم و دولت است و هر جا دست در  دست هم داده ایم مشکلات حل شده است.

 

 

ارسال نظرات