جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

نسل جدید به آرمان‌های انقلاب پایبند و علاقمند است

جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه شهدا برای حفظ اسلام و دفاع از آرمان های انقلاب از خود گذشتند تا این نظام روز به روز پیشرفت کند و به بالندگی برسد، گفت: نسل جدید نیز به این اهداف والای شهیدان پایبند و علاقمند است.
کد خبر: ۹۳۹۵۳۸۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،علیرضا کیخا روز شنبه در اجلاسیه شهدای دانشجویی استان ایلام اظهار داشت: روزی بر فراز آسمان از سوی دشمن بعثی کشور ما را بمباران کرد اما این اقدامات مانع از ایستادگی جانانه نوجوانان و جوانان ما برای دفاع از حریم اسلام نشد.

وی افزود: جوانان ما برای دفاع از وجب به وجب خاک کشور لحظه ای درنگ نکردند و همه با رشادت های فراوان پای نظام و انقلاب ایستادند.

جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: برخی از جوانان ما در جنگ هشت ساله که مجروح شده بودند حتی لحظه انقطاع از دنیا تنها پیام آنان این بود که "سلام ما را به امام ( ره ) برسانید و به ایشان ابلاغ کنید که از ما راضی باشند".

کیخا اضافه کرد: وجود چنین تفکری ارزشمند که حتی لحظه شهادت نیز یک جوان ولایتمداری خود را حفظ کند و پای امام ( ره ) و انقلاب باشد، نتیجه تربیت خانوادگی پدران و مادران آنان است.

وی ادامه داد: به افتخار وجود جوانان ارزشمند بسیجی طی سال های اخیر کنگره ها و یادواره های شهدا همواره بسیار باشکوه، آبرومند و در شأن این بزرگواران برگزار شده است که جای قدردانی دارد.

جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: به برکت دین اسلام مردم و جوانان این مرز و بوم نه تنها مرگ گریز نیستند بلکه تفکر مرگ آگاهی در وجود آنان نهادینه شده است.

کیخا بیان داشت: آمریکایی همواره ملت ایران را با ابزارهای مختلف تهدید می کند، غافل از اینکه مردم ایران عاشق شهادت در راه خدا و دفاع از آرمان ها اسلام هستند و همواره آماده مقابله با هر نوع هجوم خارجی هستند تا از منافع ملی و عقیدتی خود دفاع کنند.

اجلاسیه شهیدان دانشجو با حضور فرمانده انتظامی استان، رییس دانشگاه ایلام، خانواده های شهید دانشجو و جمعی از مسوولان استانی در سالن شهید حیدری دانشگاه ایلام امروز برگزار شد.

کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام از چهارم تا ۱۱ آذر ماه به مدت هشت شبانه روز با برنامه های متعدد در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار