جانشین سپاه امیرالمومنین (ع)استان گفت:۴۳ خدمت در قالب کنگره ملی شهدا به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان جهت محرومیت زدایی ارایه شده است.
کد خبر: ۹۳۹۵۳۸۶
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در آیین کاشت ۳۰ میلیون اصله درخت به نیابت از سه هزار شهيد استان ایلام گفت: بسیج یادآور فرمان امام خمینی(ره) است که برای حفظ نظام اسلامی دستور تشکیل آن را در ابتدای پیروزی انقلاب صادر فرمود.

وی افزود: امروز بسیج حافظ انقلاب و خدمتگزار و دلسوز مردم است و توانسته در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی از صدر تشکیل تا امروز در خدمت انقلاب و مردم باشد و در صحنه‌های گوناگون توانمندی و اثرگذاری خود را به نظام اسلامی و جامعه نشان داده است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: اثرگذاری و اثر بخشی بسیج همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب دیده شده است. بسیج یک تشکیلات برای جوانان و نوجوانان و همه آحاد مردم است تا مشکلات کشور و مردم را حل کند. اینجاست که می‌توان نیروهای خدمتگزار و تراز انقلاب اسلامی را تربیت کرد.

سردار کریمیان با اشاره به برنامه های مختلف کنگره ۳۰۰۰ شهيد استان ایلام گفت: ۴۳ خدمت به میمنت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان اجرایی شده است که یکی از این برنامه ها، کاشت ۳ میلیون اصله درخت با همکاری بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) و منابع طبیعی استان می باشد.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف بزرگ برگزاری کنگره شهدا انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل های آینده است و برای این‌ مهم کارهای بزرگی صورت گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: امروز اگر کنگره برگزار می شود هدف ساخت اهدای جهیزیه و ... نیست، بلکه در پی ایجاد گفتمان خدمت رسانی در استان و باور به ظرفیت های عمومی هستیم.

ارسال نظرات