با تجلیل از برترین های ورزشی؛

مسابقات ورزشی جام هفته بسیج شهرستان میانه پایان یافت

تبریز- آیین اختتامیه مسابقات ورزشی هفته بسیج با تجلیل از تیم ها و نفرات برتر، برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۱۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول اجرایی مسابقات ورزشی جام بسیج با تشریح جزئیاتی از نحوه و رشته های ورزشی مسابقات انجام شده، هدف از این برنامه را ایجاد نشاط و همدلی و ترویج اخلاق مداری در بین بسیجیان عنوان کرد و گفت: این مسابقات به همت حوزه شهید کلاهدوز و با مشارکت تعدادی از ادارات در بین پایگاه های کارمندی بسیج ادارات میانه برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی کیانی با اعلام این خبر افزود: در آخرین روز از این دوره از مسابقات، تیم های فوتسال شرکت فولاد و شهرداری به مصاف هم رفتند و در پایان، تیم های پایگاه شهید حمید جعفری مجتمع فولاد به عنوان مقام اول، پایگاه کارمندی شهید زوار شرکت فولاد آذربایجان به عنوان مقام دوم و پایگاه کارمندی شهدای خیبر شهرداری میانه به عنوان مقام سوم مسابقات معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

   در مسابقات طناب کشی بین پایگاه های کارمندی بسیج ادارات نیز تیم های مجتمع فولاد میانه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و شهرداری میانه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرده و مورد تشویق قرار گرفتند.

    همچنین تیم پایگاه بسیج آب و فاضلاب میانه نیز عنوان تیم اخلاق این دور از مسابقات را از آن خود کرد.

   آیین اختتامیه مسابقات ورزشی جام هفته بسیج به همت حوزه کارمندی شهید کلاهدوز در سالن ورزشی شهدای مدافع حرم برگزار و از برترین های مسابقات با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار