خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند در گفت و گو با بسیج:
تبریز- حجت الاسلام غفاری افزود: امام راحل با صدور فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی سنگ بنای تفکر والای بسیجی و جهادی را در ایران اسلامی بنا نهاد‌ که این تفکر زمینه ساز موفقیت های بزرگی شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۱۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

 حجت الاسلام غفاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: تشکیل بسیج در آن مقطع حساس و سرنوشت‌ساز تاریخ پر افتخار این نظام مقدس، قطعا حاصل دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیری بود که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با درک درست از شرایط کشور، این مجموعه عظیم و مردمی را پایه گذار کرد تا محورخنثی‌سازی توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی باشد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش به عنوان پرچمدار توسعه آموزشی کشور با برخورداری از دو مجموعه بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی خود را یکپارچه در مسیر تعالی اهداف این مجموعه انقلابی می داند و بر تقویت و اقتدار بیش از پیش این مجموعه اهتمام ویژه ای دارد، چرا که فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان رمز سربلندی و عزت و اقتدار ملت ایران باید سرلوحه همه امور باشد.

حجت الاسلام غفاری در آخر خاطرنشان کرد: هفته بسیج، گرامیداشت و بزرگداشت جانفشانی‌ها و حماسه آفرینی‌هایی است که برای سربلندی، عزت و حفظ استقلال این سرزمین صورت گرفته است.نقش آفرینی‌های این نهاد مردمی در بحران‌ها و بلایای طبیعی مخصوصا مبارزه با شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر، این فداکاری و ایثارگری را به اوج رسانید.    

ارسال نظرات
پر بیننده ها