همزمان با حضور سرزده استاندار از بخش کرونایی بیمارستان هاجر شهرکرد مراسم تجلیل از پزشکان و کادر درمان هم انجام شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۷۸
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری استاندار با حضور سرزده از بخش کرونایی بیمارستان هاجر شهرکرد از نزدیک روند شیوع کرونا و مشکلات این حوزه را بررسی کرد، همراه با این بازدید  مراسم کادر پزشکی و درمان به همت سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: اقدامات بسیار خوب با همکاری  صمیمانه بین مجموعه سپاه استان و دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی سراسر استان و شهرستان ها، در راستای جلوگیری از شیوع و نیز درمان بیماران کرونایی انجام شد که به همین منظور ما حضور پیدا کردیم خدمت شما عزیزان خسته نباشید و خدا قوت گفته باشیم و تشکر و قدردانی کنم از اقدامات خالصانه پزشکان و کادر درمان در سطح استان.

سردار  علی محمد اکبری، از برادر عزیز و بزرگوارم برادر بسیجی استاندار حاج آقا حیدری که همین اولین روز کارشون از بخش کرونایی بیمارستان هاجر شهرکرد دیدار کردند و این دیدار همراه شد با یک تجلیل از کادر درمان و عرض خداقوت و خسته نباشیدسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از مدافعین سلامت استان.

یادگار سالهای دفاع مقدس  ادامه داد: جا دارد یادی کنیم از شهدای عرصه سلامت که فداکاری این عزیزان  کمتر از دوران دفاع مقدس نبود، واقعیت این بود که در آن روزهای اول این بیماری که واقعا یک بیماری ناشناخته بود اما عزیزانی پای کار آمدند که اینها را تعبیر کردیم به تخریبچی های دوران دفاع مقدس که معبر ها را آماده کردند و باز کردند که آماده شد برای خدمت رسانی به مردم عزیز استان ولایتمدار چهار محال و بختیاری.

 فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در بعضی از مواقع با حمایت ها، پشتیبانی ها و درایت بسیار خوبی که در مجموعه استان بود، بحث بیماری کرونا در استان های همجوار ما وضعیتشان قرمز می شد اما در مجموع استان شاید یکی دو ماه طول می کشید، آن هم به خاطر کارهای مقدماتی بسیار ارزشمندی که توسط همه مجموعه ها خصوصاً عزیزان بسیجی و همراهی نهادهای متعدد حمایتی در این مجموعه صورت می گرفت، باعث شد، بیماری دور تر از جاهای دیگر کشور وارد استان بشود .

 در این روز  تجلیل از پزشکان و کادر درمان با حضور استاندار رییس و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان انجام شد.

ارسال نظرات