خبرهای داغ:
سردار کاجی راوی برتر کشوری در یادواره شهدای روستا‌های صادره و حاجی آباد خون شهدا را مقدمه‌ی ظهور حضرت بقیه ا... (عج) دانست.
کد خبر: ۹۳۹۵۸۸۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سومین یادواره شهدای روستاهای صادره و حاجی آباد شهرستان مهر، با حضور سردار کاجی راوی برتر کشوری، حجت الاسلام حجتی سخنران حرم امام رضا(ع) ، سرهنگ گله داریان فرمانده سپاه شهرستان مهر، حجت الاسلام سفار امام جمعه شهرستان مهر، محمدی فرماندار شهرستان مهر و حجت الاسلام محمدی مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهر و بسیجیان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.
فرمانده سپاه شهرستان مهر ضمن خیر مقدم به مهمانان یادواره و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یادواره شهدا جلسه ی یادآوری و تذکر است که یادمان نرود دوران دفاع مقدس با دست خالی چگونه در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم.
سرهنگ پاسدار گله داریان در ادامه از تلاش های چندین روزه بسیجیان و مردم روستاهای صادره و ادارات و نهادها در برپایی یادواره شهداء تقدیر و تشکر کرد.
سردار کاجی راوی و مهمان یادواره، ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدای روستاهای حاجی آباد و صادره بیان نمود: بدانید شهدا انتخاب شده هستند و این راه را خود آنان انتخاب نمودند و شهید شدن اتفاقی نمی باشد.
راوی برتر کشوری به طرح سه سوال که شهدا چگونه این مسیر را انتخاب نمودند و این که خداوند می فرماید شهدا زنده هستند و نتیجه کار شهدا تا الان چه شده است افزود: در این عالم خداوند هرچه خلق نموده است برای انسان خلق شده است و باید بدانیم اگر انسان ار از این عالم ماده برداریم هیچ چیز قیمت ندارد.
وی اشاره نمود:جنگ هشت ساله ی ما در اختیار کسانی بود که تجربه ای نداشتند و آنان(شهدا) نوایغ زمان بودنند و شهدا در راه خدا خوب فروشنده ای بودنند.
سردار کاجی اضافه کرد: ارزش خون شهدا مقدمه سازی برای ظهور حضرت بقیه ا...(عج) می باشد و در این راه تا به حال دو تا حجت خدا امام و رهبری را از دست دشمنان با جانفشانی و ایثارگری یاری نموده ایم.
وی خاطر نشان نمود: امروز اگر دشمنان جرات حمله به کشور را ندارند علت آن، همت رزمندگان و شهدا می باشد که سلاح دشمنان را از کار انداخته اند و این مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) می باشد.
این یادواره به مدت ۲ روز و در تاریخ های سوم و چهارم آذر ماه در محل گلزار شهدای روستای صادره وحاجی آباد برگزار گردید.
در این یادواره غرفه های متعددی از جمله مهدویت ، کافه شهداء، یادمان ۴ شهید صادره و حاجی آباد ،ایران قوی،محصولات فرهنگی و جنگ افزار وجود داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها