فرمانده سپاه چالدران گفت: بسیجی در عمل ثابت کرده که پیرو راه شهدا است.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۰۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، قهرمان درستی با همراهی حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان، محمد عبدالله پور جانشین سپاه چالدران و تعدادی از پرسنل این سپاه با حضور در روستای سعدل با 3 خانواده بسیجی و از رزمندگان دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

قهرمان درستی در این دیدار از زحمات، فداکاری‌ها و ایثار این رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: شما رزمندگان و بسیجیان مومن و مخلص بودید، که با گذشتن از متعلقات دنیوی و خانواده با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) توانستید در مقابل رژیم بعثی عراق و استکبار جهانی در راس آن امریکای جنایتکار بایستید و پیروز شوید.

وی ادامه داد: ما هم پیرو راه شهداء، رزمندگان و ایثارگران خواهیم بود و مانند شما ولی زمان خود را تنها نخواهیم گذاشت، همچنان که امام خمینی(ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

در پایان از این رزمندگان با اهداء لوح تقدیر و هدایا قدردانی به عمل آمد.

 بسیجی پیرو راه شهدا است

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بسیج در چالدران

حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراء (س) سپاه چالدران، به برگزاری نمایشگاه و فروشگاه محصولات هنری، صنایع دستی، تولید داروهای گیاهی و ارگانیک در محل سالن چند منظوره شهید چمران اقدام کرد.

 آقازاده فرمانده حوزه خواهران هدف از برپایی این نمایشگاه را حمایت از تولید داخلی دانست و در این راستا، بیان کرد: فرهنگ و هنر گویای ارزش‌های ایرانی و اسلامی کشورمان است.

این مسئول گفت: لذا ما به آفرینش های هنری و استعدادهای این عزیزان ارج می نهیم و همواره از برنامه ها و فعالیت‌هایی که منجر به تولید و ایجاد اشتغال می شود، حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

.

ارسال نظرات