گروههای جهادی خادمین مردم

زاهدان/ جامعی گفت: گروه‌های جهادی بسیج به عنوان میدان داران عرصه محرومیت زدایی و خدمت رسانی، در خط مقدم خدمت به مردم در مناطق محروم کشور هستند.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۶۹
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: گروه‌های جهادی بسیج به عنوان میدان داران عرصه محرومیت زدایی و خدمت رسانی، در خط مقدم خدمت به مردم در مناطق محروم کشور هستند.

محمدجامعی افزود: آشنایی با فضای جامعه و هم زیستی با محرومان در گروه‌های جهادی اتفاق می‌افتد و در واقع شرکت در گروههای جهادی بستر را برای آشنایی با مشکلات مردم فراهم می‌کند و عزم اعضاء را برای حل مسائل و مشکلات مردم تقویت می‌کند.

وی در ادامه از توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر و طبخ و توزیع غذای گرم توسط گروههای جهادی در هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: گروههای جهادی بسیج مداحان در مناسبات گوناگون با توجه به توانایی هایی که دارند به افراد محروم و بی بضاعت کمک های خدا پسندانه ای انجام می دهند.

این مسئول تصریح کرد: بسیج پاره تن مردم و مولود انقلاب اسلامی است و این مولود انقلاب چه در جنگ دفاع مقدس و چه در جنگ اقتصادی تمام عیار حضور دارد.

جامعی اظهار داشت: امروز گروه‌های جهادی بسیج راه شهدای جهادگر دفاع مقدس را با خدمت بی‌منت به مردم ادامه می‌دهند و این نیروی مومن و پای کار خود را خادم مردم می‌دانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار