خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: این بچه‌های بسیجی بودند که خط قرمز بعثی‌ها را شکستند و به جلو حرکت کردند و در جنگ نابرابر پیروز شدند و و لطف خداوند شامل آنها شده بود و این حرکت معجزه بسیج است.
کد خبر: ۹۳۹۶۱۱۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در همایشی که به مناسبت هفته بسیج با حضور فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس و فرماندهان بسیج دانش‌آموزی شهرستان تویسرکان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: این شجره طیبه بسیج برای کشور و انقلاب مایه برکت است.

وی با بیان اینکه شما پیشکسوتان میدان‌داران بسیج هستید و سرلوحه حرکت جوانان خواهید بود، گفت: تجلی مصداق حضور شما را در میدان دفاع مقدس دیدیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان تویسرکان به ویژه شهید محمدی دوست، دلاوری و ملکی و با بیان اینکه همه این شهیدان و فرماندهان اسوه بودند، گفت: در جنگ صحنه‌هایی را می‌دیدیم که شاید باور آن برای ما در حالت معمولی سخت باشد اما در صحنه جنگ کاملاً مبین است و این امر در منطقه شلمچه به وضوح دیده می‌شد؛ منطقه‌ای که به واقع قطعه‌ای از بهشت بود.

وی ادامه داد: این بچه‌های بسیجی بودند که خط قرمز بعثی‌ها را شکستند و به جلو حرکت کردند و در جنگ نابرابر پیروز شدند و و لطف خداوند شامل آنها شده بود و این حرکت معجزه بسیج است.

سردار مجیدی با اشاره به آیه ۵ سوره قصص افزود: این آیه امید آفرین است و در آن آمده است که زمین و آینده دست صالحین خواهد بود و وارثان واقعی زمین همین صالحین  هستند و در هشت سال دفاع مقدس ما امید خود را از دست ندادیم و پیروز شدیم و این وعده خدا بود.

وی اظهار کرد: گام دوم انقلاب نقشه راه ۴۰ سال دوم انقلاب است و سپاه بیانات رهبری را در قالب سند 10 ساله در چهار عرصه خود سازی، جامعه سازی، دولت سازی و تمدن سازی تدوین کرد و لازم است بسیج و جامعه بسیج خودسازی را زمینه این چهار عرصه کند تا به هدف عالیه نظام برسد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان خطاب به پشکسوتان گفت: دست جوانان بسیجی را بگیرید و در راه ولایت آنها را همراهی کنید تا جوانان ما راه رهبری را طی کنند و کشور را به سعادت برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات