در نشست بصیرتی با حضور جمعی از بسیجیان در منج از شهرستان توابع لردگان بیان شد: به دشمن امان ندهیم که ذهن جوانان را منحرف کند.
کد خبر: ۹۳۹۶۱۱۸
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام هدایت فرامرزی با حضور در بین بسیجیان منج با تبریک هفته بسیج که گذشت، گفت: به تعبیر رئیس بسیج مستضعفین شعار امسال هفته بسیج "بسیج پاره تن من است می باشد"این یعنی قداست بسیج ،یعنی اینکه فکر، گفتار و عملکرد ما باید بسیجی باشد چرا که  بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تلاش ارزشمند سپاه و بسیج و تفکربسیجی است.

کارشناس فرهنگی افزود: دشمن به منظور نیل به اهداف پلید خود دنبال کم رنگ کردن بسیج می باشد، چون میداند بسیج نیروی پر توان و کار آمد کشور در تمام میدانهاست.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی ، جهادی کارکردن بسیجیان و گرایش جوانان به بسیج  خار درچشم دشمن ، دشمنان لجوج انقلاب اسلامی که هنوز از شکست های خود عبرت نگرفتند همچنان به دنبال نفوذ ورخنه در بنای مستحکم انقلاب اسلامی هستند و هر روز راهکارجدیدی رامحک می زنند.

حجت الاسلام فرامرزی اظهار داشت: اکنون انقلاب اسلامی با پیچیده ترین وخطرناک ترین تهاجم یعنی ایجاد تفرقه و شکاف بین نیروهای انقلاب ایجاد یأس و نامیدی درمردم ،تشکیک دراصول وارزشها ودستاوردهای انقلاب، هجمه به ایمان واعتقادات مردم و در یک کلمه تهاجم فرهنگی روبه روست، امروز حربه دشمن جهت سلب روحیه بسیجی  فضای مجازیست که به فرموده مقام معظم رهبری، فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است، اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد و هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.

کارشناس فرهنگی در پایان تاکید کرد: همه ما به عنوان بسیجی باید فضای مجازی را بدست بگیریم و به دشمن امان ندهیم که ذهن جوانان را منحرف کند.

ارسال نظرات