زاهدان/ جلسه بررسی مسائل اجتماعی محلات آسیب خیز در مسجد قدس پایگاه شهید یوسفی باحضور جمعی از معتمدین و بزرگان محلات برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۱۲۲
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، جلسه بررسی مسائل اجتماعی محلات آسیب خیز در مسجد قدس پایگاه شهید یوسفی باحضور جمعی از معتمدین و بزرگان محلات برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قویدل حیدری در این جلسه با اشاره به مشکلات و معضلات اجتماعی و آسیب های اولویت دار در استان بیان کرد: این محله نیز مانند دیگر محله های استان از این آسیب ها مبرا نیست.

وی گفت: با توجه به حضور جمع کثیری از خانواده های اصیل و مذهبی و نیز وجود چندین مسجد در محله، نباید اجازه داد تا محلات تبدیل به جولانگاه برخی از افراد لاقید و بی بند و بار باشد و باعث آلودگی محل و کشیده شدن نوجوانان به دام آسیب های اجتماعی گردد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی را حضور اهالی محل و بزرگان، معتمدین و ائمه جماعات مساجد در طرح محله کرامت دانست تا با کمک آنان و نیز حمایت سپاه از گسترش دامنه آسیب ها کاسته شود.

وی افزود: وجود پایگاه مقاومت می تواند ضمن اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و جذب جوانان محل به فعالیت های دینی و مذهبی، باعث ایجاد امنیت در محل گردد.

ارسال نظرات