وزیر کشور در در آئین تودیع و معارفه استانداران ایلام گفت:راهبرد دولت سیزدهم حرکت براساس بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۹۶۲۱۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، "احمد وحیدی"، وزیر کشور در آئین تودیع و معارفه استانداران ایلام گفت: وزارت آموزش و پرورش در اختیار فرزند این منطقه و استان قرار گرفته است و این نشان دهنده توان و ظرفیت بالای نیروی انسانی در این منطقه است

وی افزود: مهمترین ظرفیت سرمایه انسانی بعنوان موتور محرکه حرکت های بزرگ است که ایلام از آن برخوردار است.

وحیدی در ادامه گفت: امروز فصل جدیدی از خدمت است و آقای بهرام نیا کار را شروع خواهند کرد. با کمک نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان و فرماندهان نظامی و بخصوص مردم باید کمک کنیم که مشکلات استان را حل کنیم.

وزیرکشور خاطرنشان کرد: با همان روحیه دفاع مقدس باید پای کار بیاییم اما باید بستر و زمینه سازی ایجاد شود. دستگاه های حکومتی، وظیفه پیدا کردن الگوهای پیشرفت را دارند.

وی عنوان کرد: هر استان الگوی پیشرفت خود را دارد و باید با از نقطه نظرات صاحب نظران استفاده کرد.

وحیدی با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: برنامه دولت این است در سال آینده اختیارات فراوانی به استان ها داده شود و صندوق های پیشرفت شکل گیرد و منابعی واریز شود و در اختیار مجموعه استان قرار بگیرد تا با اختیارات بیشتری کارها پیش برود.

وی یادآور شد: مدل حرکت در سطح استان باید تحول به خود بگیرد و در اینجا سلسله نقاط محوری وجود دارد. دولت سیزدهم خود را مکلف می داند براساس بیانیه گام دوم انقلاب پیش برود.

وزیرکشور تصریح کرد: این بیانیه مهم است و سند وزینی برای گام برداشتن در چهل ساله دوم انقلاب است که با یک نگاه بلند به آینده و همراه با توجه به نقاط کلیدی این حرکت، باید شتابان دنبال شودهمچنین معیار انتخاب استانداران کارآمدی و انقلابی بودن، بوده است.

ارسال نظرات