مسئول بسیج سازندگی سپاه البرز خبر داد؛
نخستین نمایشگاه تولیدات پوشاک مشاغل خرد و خانگی عصر روز دوشنبه با همت بسیج سازندگی البرز در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی این استان گشایش یافت.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۱۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول بسیج سازندگی استان البرز در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: بر اساس مباحث کارشناسی و مشاوره های مسوولان مربوطه در البرز، این استان به عنوان قطب پوشاک در نظر گرفته شده است.

افتتاح نخستین نمایشگاه تولیدات پوشاک در البرز

سرهنگ پاسدار مهران طیران افزود: البرز به لحاظ بومی یک استان شهرنشین و جمعیت روستایی  از جمعیت شهری آن کمتر است و بخشی از استان ، حاشیه نشین و بخش بیشتری از جغرافیای آن مستعد ایجاد کارگاه های پوشاک است.

وی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون حدود ۳۷ واحد اشتغالزایی به خصوص در بحث پوشاک  توسط بسیج سازندگی البرز راه اندازی شده است.

وی همکاری سازمان برنامه و بودجه را برای تخصیص اعتباری به منظور راه اندازی این واحدها قابل توجه دانست و بیان داشت: اماکنی در محدوده سپاه برای راه اندازی کارگاه های تولیدی راه اندازی شده است.

طیران گفت: از این پس درصدد هستیم فضایی برای این افراد به منظور کسب و کار و بازاریابی برای فروش و اشتغال پایدار این افراد راه اندازی کنیم که هم اکنون نیز در این نمایشگاه ۲۳ واحد تولیدی محصولات خود را عرضه می کنند.

وی افزود: در مدت برگزاری این نمایشگاه از بازرگانان، فعالان بازاریابی و مراکز صادرات پوشاک دعوت می کنیم تا هم از توان تولید داخل  استان آگاه شده و هم زمینه ای برای ایجاد انعقاد قرارداد برای توسعه فعالیت این واحدها انجام شود.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز اضافه کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه هم مشاوره تخصصی رایگان و هم آموزش رایگان تولید پوشاک برای علاقمندان ورود به این عرضه برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه تولیدات پوشاک دستاورهای مشاغل خرد و خانگی از امروز دوشنبه نهم آذرماه  تا ۲۵ همین ماه در محل مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی واقع در خیابان شهید بهشتی کرج، بعد از ۴۵ متری گلشهر، خیابان شهید مصطفایی (برزنت) از ساعت ۱۰ تا ۲۰ آماده بازدید عموم است.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها