خبرهای داغ:
آخوند‌ نوریزاد گفت: خوشبختانه تیم مذاکره کننده ارشد کشورمان یک تیم قوی و فعال در دولت جدید بوده و همه ما ایرانیان مطمئن هستیم این تیم در راستای حفظ منافع ایران با قدرت تمام وارد مذاکره خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۷۶
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

تیم مذاکره کننده کشور با قدرت برای حفظ منافع ایران تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آخوند‌عبدالباسط نوریزاد امام جمعه اهل‌سنت شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: دولت سیزدهم با هدف رفع مشکلات کشور به ویژه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ایران وارد میدان شده و تاکنون با گذشت مدت کوتاهی از عمر این دولت، شاهد تحولاتی در داخل کشور و ایجاد روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه هستیم.

وی تصریح کرد: سیاست تیم مذاکره‌کننده ارشد ما در این مذاکرات برداشتن تحریم‌های ظالمانه آمریکا بوده که با برداشتن این تحریم‌ها و در حقیقت رسیدن به حق و حقوق کشورمان در مذاکرات هسته‌ای‌، مشکلات ما نیز رفع خواهد شد.

نوریزاد خاطرنشان کرد: حفظ منافع کشور در این مذاکرات برای تک‌تک مردم و اقوام مختلف کشور حائز اهمیت بوده و مطمئنا هیچ یک از مردم ما خواهان قبول مذاکره با تضییع شدن حقوق و منافع کشور نیستند.

امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس ادامه داد: خوشبختانه تیم مذاکره‌کننده ارشد کشورمان مانند دولت سیزدهم توانمند و قدرتمند بوده و با تمام توان و قدرت در راستای حفظ منافع ملی کشورمان وارد مذاکره خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  دعای ملت ایران پشت سر تیم مذاکره‌کننده ارشد کشورمان بوده و باور دارم که خداوند نیز در مذاکرات همراه آنها بوده تا مذاکرات در راستای منافع ملی ما رقم بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها