خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی پایگاه های مقاومت بسیج سرخه در راستای پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب یک دستگاه کولر آبی تهیه و به خانواده نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۸۸
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه یک دستگاه کولر آبی به همت گروه جهادی پایگاه حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه تهیه و به یک خانواده نیازمند اهدا شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و با هدف کمک به مستمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این پایگاه در قالب یک طرح بسیج و مسجدمحور اجرا می شود.

او افزود: در برگزاری رزمایش مومنانه بسیجیان و مردم شهید پرور سرخه خوش درخشیدند و خیرین در قالب طرح های مختلف دستگیر ما بودند.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: تاکنون با کمک بسیجیان و گروه های جهادی کمک های همدلانه در قالب تهیه سیسمونی، توزیع غذای گرم و نذورات، قربانی، اهدای سبد معیشتی و موارد دیگر انجام گرفته است.

اسیری بیان داشت: در این دوره با مدد بانیان و تلاش های بسیجیان با همکاری پایگاه برادران موفق به خرید یکه دستگاه کولر آبی و اهدای آن به خانواده نیازمند در محله شدیم.

بی شک نیاز اقتصادی، تنها بخشی از نیازهای اساسی خانواده‌های کم بضاعت است اما تامین آن می‌تواند گامی در راستای توجه به سایر نیازهای این افراد، مثل نیازمندی‌های فکری و فرهنگی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها