خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزان استان قم:
شفیعی با بیان اینکه تفکر بسیجی، اندیشه‌ای ماندگار است که ریشه در زلال چشمه ساران کربلا دارد گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی از پشتوانه‌ای گرانبها به نام بسیج در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و .. برخوردار است که می‌تواند منشاء تحولات شگرف و پیشرونده در جامعه عزیز اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۱۷
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ پاسدار شفیعی در سخنانی به مناسبت هفته بسیج در محل نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان که با حضور کارکنان این اداره کل برگزار گردید، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز اسلام و انقلاب به ویژه شهیدان بسیجی هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام مدافع حرم گفت: پیوند بیعت با ولایت، ایمان و اخلاص، حریت در عبودیت، اطلاع رسانی آگاهانه، عدالت خواهی و ظلم ستیزی شهادت طلبی، ابتکار و خلاقیت، عزت‌نفس، گمنامی و دوری از شهرت طلبی، تدبیر شایسته در امور، غیرت و جوانمردی، تعهد و وفاداری، صبر و پایداری، ترحم و نوع دوستی، عبادت و استغاثه به درگاه پروردگار و غرور و کبر در برابر استکبار از جمله خصیصه‌های مردان بزرگی است که با تفکر بسیجی خویش همواره برای آزادی، عزت و استقلال ایران بزرگ اسلامی می‌کوشند.


وی با تاکید برشعار بسیجی پاره تن ملت است بیان داشت: این که بسیج مستضعفین نشان داده است همواره در همه صحنه‌ها در کنار مردم و همراه با ملت بزرگ ایران حضور فعال دارد بدین معنی است که این نهاد مقدس تافته جدا بافته از ملت نیست و خود را از مردم و متعلق به ملت بزرگ ایران می‌داند.


شفیعی در ادامه سخنان خود پیکار علیه ظالمان را پیشه بسیج دانست و افزود: برای پایداری وطن و عزت و ارتقاء ایران شکوهمند اسلامی، بسیجیان با جانمایه عشق و ایمان همیشه با آرمان‌های شهدای عزیز پیمان بسته اند و تا زمانی که تفکر بسیجی در جامعه ساری و جاری است دشمنان زبون ایران اسلامی هرگز نخواهند توانست کوچکترین چشم زخمی را به قامت دلربای این وطن فرود آورند.


وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه امروز تعهد بسیجی، دفاع از آرمان‌های شهدای عزیز اسلام انقلاب و توجه به منویات حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب در اقتدار و سرافرازی ایران عزیز است، ابراز امیدواری کرد دولت محترم سیزدهم که با تلاش‌های جهادی خویش برای رفع مشکلات تا پای جان به میدان آمده در حل سریع مشکلات اقتصادی مردم و برگشت آرامش به جامعه موفق باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات