افزایش ۱۰ درصدی حقوق سربازان

مسئول اداره سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیش بینی بر این است افزایش ۱۰ درصدی حقوق برای سربازان تا دو ماه آینده داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۹۶۵۲۷
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ قاسم محسنی در جلسه مهارت آموزی با بیان اینکه ان شالله کاستی‌ها در این زمینه از بین برود افزود: دوران مهارت‌آموزی و دوران سربازی به گونه‌ای است که علاوه بر مشارکت در تامین امنیت، برای آینده این جوانان نیز برنامه ریزی شود که در عملکرد این چند ساله با گزارش‌های رسیده به ما ظاهرا موفق بودیم  و ان شالله که این موفقیت در جامعه نیز بروز پیدا کند.

وی بیان کرد:۴۰۰ هزار سرباز داریم که علاوه بر سربازهای در اختیار نیروهای مسلح، سربازهای مامور به سازمان‌های دولتی و ادارات نیز داریم که در درجه اول اولویت امنیت است که با مشارکت کارکنان وظیفه انجام می‌شود اما در حوزه اوقات فراغت ،نگه داش، به کارگیری و خدمات حوزه کار‌کنان وظیفه نیز کار‌های خوبی انجام می‌شود.

مسئول اداره سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:هدف از مهارت‌آموزی در دوران خدمت سربازی آماده‌سازی جوانان برای اشتغال در جامعه  بعد از خدمت سربازی است و در این راستا ما مشوق‌هایی را برای قبل، حین و بعد از خدمت دیده‌ایم.

وی گفت: امسال توانستیم برای اولین بار  تسهیلاتی را  برای اشتغال سربازان بعد از خدمت از دولت بگیریم که بین استان‌ها توزیع شد که با استقرار دولت جدید واگذاری هم انجام می‌شود.

محسنی افزود: سهم هر استان بر اساس عملکرد است و هر استانی که  عملکردش در آموزش مهارت‌آموزی بیشتر باشد، سهم اشتغال سربازانش بیشتر از دیگر استان‌ها است .

وی در رابطه با افزایش حقوق سربازان بیان کرد: پیش بینی بر این است افزایش ۱۰ درصدی حقوق برای سربازان تا دو ماه آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات