خبرهای داغ:
تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز فرمول حل موضوعات و چالش‌های نظام این بسیج است که در زمینه‌های محرومیت‌زدایی، سیل، زلزله، و اکنون در مقابله با کرونا فعالیت داشته و خواهد داشت
کد خبر: ۹۳۹۶۷۲۳
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در جمع بسیجیان با اشاره به فلسفه وجودی بسیج و تبیین وظایف گذشته، حال و آینده بسیج اظهار داشت: بسیج را باید تخصصی کرد و هر کسی را در بدنه بسیج به جای خود به کار گرفت که این ابتکار حضرت امام (ره) بود که بسیج را تاسیس کرد.

وی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی گفت: بسیج با دست خالی اما مسلح به قدرت ایمان بود که باعث تعجب تمام کشور های استکبارگر شد و بعدها همان کشور ها اعتراف به قدرت بزرگ بسیج کردند و بسیج را در مقابل تمام ادوات نظامی خود دیدند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: بسیج در هر عرصه‌ای که ظهور کرده بهترین عملکرد خود را داشته است، چه در زمان جنگ، و بعد از آن در عرصه ساخت و ساز و سازندگی، و اکنون هم در جنگ نرم خوش درخشیده  است.

وی خطاب به بسیجیان افزود: امروز وظیفه ما تغییر کرده است و نقش آفرینی‌هایی داشته که رهبری معظم خطاب به شما بسیجیان فرموده‌اند «در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک قاعده اصلی لازم است که اگر در میدان باشد کار انقلاب روی زمین نخواهد ماند» و آن قاعده اصلی سپاه و بسیج است.

کریمی با اشاره به بی‌مهری‌ها برخی خواص علیه بسیج گفت: امروز شجره طیبه بسیج در همه جا ریشه دوانیده و این ریشه‌ها را در کشورهای همسایه و حرکت‌های بیداری اسلامی می‌بینید.

وی ادامه داد: امروز فرمول حل موضوعات و چالش‌های نظام این بسیج است که در زمینه‌های محرومیت‌زدایی، سیل، زلزله، و اکنون در مقابله با کرونا فعالیت داشته و خواهد داشت اما این خواص خود را به خواب زده‌اند و دستاوردهای بسیج را نمی‌بینند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به ۷ دستور و فرامین رهبری در گام دوم انقلاب عنوان کرد: سپاه و بسیج تمام تلاش خود را به کار گرفته و از همان لحظه انتشار بیانیه ولی امر مسلمین جهان در ۴۰ سالگی دوم انقلاب با تمام قوا در حال حرکت و تحقق آن فرامین است.

وی ابراز داشت: اول فعالیت بسیج در زمینه دانش و پژوهش است که دستور حضرت آقا برای افزایش سطح دانش و پژوهش را در دستور کار خود قرار  داده‌ایم و بنا داریم چراغ فروزان کشور باشیم، دوم در زمینه تربیتی در حلقات صالحین فعالیت بسیج به منصه ظهور رسیده است.

کریمی یادآور شد: سوم در حوزه عدالت که با سه موضوع گشترش خدمات اجتماعی، مطالبه‌گری، محرومیت‌زدایی در دستور کار بسیج است، چهارم در حوزه اقتصاد با ایجاد صندوق قرض الحسنه با اعتبار ۳ میلیار و ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی از سوی بسیج سازندگی، پنجم در حوزه امنیت با راه‌اندازی گردان‌های بیت المقدس، امام حسین (ع)، امام علی (ع)، یگان شهید سلیمانی و گردان کوثر خواهران، که همه اینها با همت بلند بسیج محقق شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات