خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان با اشاره به تلاش دشمن برای هدف قرار دادن باورهای مردم گفت: بسیج با فعالیت فرهنگی اجتماعی در فضای مجازی در مقابل جنگ نرم دشمن ایستاده است.
کد خبر: ۹۳۹۶۷۴۹
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

سردار سرتیپ پاسدارحسن شاهوارپور روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرخه افزود: بسیج تلاش دارد با اقدامات بصیرتی، تربیتی حلقه‌های صالحین مردم را نسبت به اهداف و اقدامات هنجارشکنانه دشمن توجیه و آگاه کند.

وی بسیج را یاور مردم درمحرومیت زدایی دانست و ادامه داد: محرومیت زدایی بسیج یکی از موضوعات مهمی است که امام راحل و مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته‌اند.
فرمانده سپاه خوزستان اظهارداشت: بسیج در حوادث و بلاهای طبیعی نظیر زلزله و سیل در همان ساعات اولیه در کنار مردم بوده و نقش بسیار برجسته‌ای ایفا کرده است.

وی با اشاره به اقدامات گسترده بسیح در مقابله با کرونا افزود: بسیج در ۲ سال اخیر در مبارزه با این ویروس منحوس سنگ تمام گذاشته است.
سردار شاهوارپور درخصوص تاسیس فرماندهی بسیج در شهرستان تازه تاسیس کرخه گفت: امیدواریم با افتتاح ساختمان و تشکیل فرماندهی بسیج در شهرستان تازه تاسیس کرخه تحول خوبی دربخش‌های مختلف به ویژه محرومیت زدایی در این منطقه ایجاد شود.
وی افزود: بزودی فرماندهان بسیج دیگر شهرستان‌های تازه تاسیس از جمله دهدز و دزپارت معرفی می‌شوند.
فرماندار، اعضای شورای تامین و مسوولان ادارات و بزرگان و شیوخ طوایف در این آیین حضور داشتند.

سروان مصطفی میردورقی به عنوان اولین فرمانده ناحیه بسیج شهرستان تازه تاسیس کرخه معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها