خبرهای داغ:
سردار آتانی با اشاره به شاخصه جوان تراز انقلاب که مورد تأکید بیانیه گام دوم انقلاب است گفت: شاخصه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی این است که فهم درستی از انقلاب داشته باشد و بر همان اساس از انقلاب دفاع نماید.
کد خبر: ۹۳۹۶۸۰۲
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

قزوین_به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج قزوین، یادواره لاله های روشن با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، دکتر حسنعلی اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین، حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز، حجت الاسلام عدالتی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) و رئیس آموزش پرورش شهرستان البرز و مسئولین شهری برگزار شد.

سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به الگوگرفتن دانش آموزان از شهیدان به ویژه شهدای دانش آموز بیان کرد: شهیدان عزیز یک عمل حقیقی را از باور های خودشان بروز دادند و الگو گرفتن از آنها کار سختی نیست چرا که کاملا به اعتقادات و باور هایشان را عمل کردند.

وی گفت: امروز هم نسل عزیز دانش آموز ما آن چیزی که باور دینی او در عمق وجودش است در صحنه عمل محقق می کنند. همچون شهیدان که برای حفاظت از کشور وانقلابشان وارد میادین جنگ شدند وخوش درخشیدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد:امروز هم ما دقیقا در همان مقطع حساس قرار داریم. فرهنگ و اقتصاد، باورها و اندیشه ها و اعتقادات مورد هجمه دشمن قرار گرفته، اما تفاوت جبهه امروز با دوران دفاع مقدس این است که امروز دستانمان پرتر و پر قدرت تر است.

سردار آتانی در پایان با اشاره به شاخصه های جوان تراز انقلاب که مورد تأکید بیانیه گام دوم انقلاب است تصریح کرد: شاخصه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی این است که فهم درستی از انقلاب داشته باشد و بر همان اساس از انقلاب دفاع نماید.

گفتی است در پایان مراسم از خانواده شهیدان دانش آموز و دانش آموزان نمونه، تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها