خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج بنت الهدی اقبالیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛
خانی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به داشتن مادران والامقامی است که برای حفظ کشور فرزندانشان را فدا کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۰۳
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، خانی، فرمانده حوزه بسیج بنت الهدی اقبالیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین بهمراه بسیجیان پایگاه الزهرا در دیدار با مادر شهید مدافع حرم «زکریا شیری»  بیان کرد: والدین معظم شهدا حافظان اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند. شهدا به‌واسطه نثار خون پاک خود در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند و متعالی انقلاب حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و سرکشی به خانواده‌های مکرم آن‌ها یک وظیفه ملی و عرفی است.

وی تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شهدا را حائز اهمیت دانست و گفت: والدین معزز شهدا، از موهبت‌های الهی و از بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور هستند چراکه با اعتقادی راسخ و عزمی جزم فرزندان خود را وقف نظام و انقلاب کرده‌اند.

فرمانده حوزه بسیج بنت الهدی اقبالیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)یادآور شد: مادران مکرم شهدا نماد صبر، بردباری و شجاعت هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به داشتن چنین انسان‌های والامقامی است که برای حفظ کشور فرزندانشان را فدا کرده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها