خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی در دیدار با مسئولین سپاه انصار الرضا (ع):
استاندار خراسان جنوبی بر استفاده از جوانان توانمند و با انگیزه در امور مدیریتی استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۶۴
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در نشست فرمانداران و معاونان سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان گفت: باید از همه ظرفیت‌ها به ویژه نیرو‌های انقلابی، سپاه و بسیج برای پیشرفت استان استفاده کنیم و نیرو‌های کار بلد، تحصیل کرده وجوانان با انگیزه را شناسایی و به بدنه مدیریتی استان تزریق کنیم.

وی افزود: برخی سیاست‌ها باعث شده معیشت مردم سخت شود و مردم با روی کار آمدن این دولت منتظر رفع مشکلات هستند و باید تلاش کنیم مشکلات مردم حل شود.

استاندار همچنین با اشاره به اینکه پیشرفت هر استان بستگی به مدیران آن دارد گفت: برای اینکه بتوانیم در استان تحول و پیشرفت ایجاد کنیم باید مدیران انقلابی، دینی، نترس و دلسوز در پست‌های کلیدی قرار گیرند.

قناعت همچنین از روند پروژه راه آهن بیرجند به یونسی گفت: در جلسه روز گذشته در وزارت راه و شهرسازی پیگیر تسریع در روند اجرای کار شدیم و تاکید کردیم که پروژه معطل ضعف‌های اجرا و بانک‌ها و وزارت راه و شهرسازی نباشد.

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان در این نشست گفت: انتظار داریم در این دولت نگاه ویژه‌ای به مشکلات اصلی از جمله مشکلات اقتصادی، معیشتی، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی شود.

حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده، ولی فقیه در سپاه هم در این جلسه گفت: در حال حاضر مردم نگاه شان به نیرو‌های انقلابی است و مجموعه سپاه می‌تواند بازوی شما باشد و با همیاری و کمک برای پیشرفت استان تلاش شود.

 انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها