خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از حضور ۶۰۰ گروه جهادی در ۳۰ روستای زلزله زده خوزستان برای ساخت و ساز و محرومیت زدایی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۰۴
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲

سرهنگ یونس زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بعد از زلزله اندیکا که در ۱۲ مهرماه حادث شد با تشکیل قرارگاه سردار شهید حسین پور، ۶۰۰ گروه جهادی برای سازماندهی در ۳۰ روستا که آسیب دیدند مستقر و در حال خدمت رسانی هستند.

او افزود: با همکاری و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی و تشکیل جلسات منظم برای برنامه ریزی و پیگیری ورود نیرو‌های جهادی به صورت سازماندهی شده در مناطق زلزله زده صورت گرفت.

سرهنگ زبیدی بیان داشت: ابتدا به صورت خدمات رسانی در کنار هلال احمر گروه‌های جهادی از طرف فرماندهان نواحی به طور دقیق و منظم سازماندهی و به قرارگاه شهید حسین پور اعزام و در مناطق زلزله زده با اقدامات خدمات رسانی و کمک رسانی‌های اولیه کار را شروع کردند سپس با تفاهم نامه‌های که در سطح استان با استانداری صورت گرفت

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر خوزستان تصریح کرد: نیرو‌های جهادی با انرژی فعال، جوان‌های جهادگر در میدان خدمات رسانی و بازسازی حضور پیدا کرده اند و مجموعه‌های فرمانداری‌ها و ادارات کل در استان همانند تجربه‌ای که در دفاع مقدس انجام می‌شد که بسیجیان و رزمندگان به جبهه‌ها اعزام می‌شدند این مدل را در حال پیاده کردن هستیم و نتایج خوبی را گرفتیم.

این مقام مسئول ادامه داد: ان شالله با حمایت‌های استاندار و دستگاه‌های اجرایی کمک‌های بیشتر و دقیق‌تر صورت بگیرد تا قبل از فصل سرما مشکلات مردم برطرف شود و با عنایت فرماندهی سپاه استان به دلیل اینکه مردم مناطق زلزله زده کار تولید انجام می‌دهند ساخت کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار‌های خود قرار داده‌ایم تا ساخت ۶۰۰ کارگاه را انجام دهیم.

او گفت: تعداد ۱۰۰ تا ۱۵۰ واحد مسکونی را هم مد نظر داریم تا با کمک نیرو‌های جهادی و بسیجی کار ساخت آن‌ها را انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها