خبرهای داغ:
سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در ارزیابی‌ها و نظارت‌های تخصصی و عملکردی سازمان بسیج مستضعفین کشور رتبه اول کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۶۵
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در خصوص کسب این رتبه گفت: کسب این رتبه حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی حقوقدانان بسیجی استان و مجموعه سازمان است که در برنامه‌ها و طرح های مختلف این سازمان حضوری فعال و تاثیرگذار دارند.

«رسول بهرامی پور» با اشاره به اینکه در سال گذشته برنامه‌های مختلفی در سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اجرایی و عملیاتی شد افزود : علاوه بر توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی، ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان به افراد نیازمند، اهدا پنج هزار جلد کتاب به سازمان زندانها، طرح هر مسجد یک حقوقدان، ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان به زندانیان استان، در سال گذشته حدود ۴۰۰ زندانی جرائم غیرمهمه استان هم با کمک خیرین، حقوقدانان بسیجی و سپاه حضرت نبی‌اکرم‌(ص) استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی از استمرار این برنامه‌ها در سال جاری هم خبر داد و گفت : امسال هم علاوه بر پنج مرحله آزادسازی زندانیان در هفته بسیج جشن آزادسازی ۵۰۰ زندانی کرمانشاهی را برگزار کردیم که تا پایان آذر ماه حکم آزادی خود را دریافت می‌کنند.  

متن تقدیر رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور خطاب به مسئول، آحاد کارکنان و بسیجان سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به این شرح است : 


مسئول، آحاد کارکنان و بسیجان محترم سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه 
در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، بر اساس ارزیابی های  صورت گرفته مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین در وضعیت و عملکرد سال ۱۳۹۹، مفتخر به کسب عنوان موفق ترین سازمان قشری در سطح بسیج در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج گردیده اید.   بی شک این موفقیت  مرهون تلاشها و نقش عوامل انسانی موثر آن سازمان می باشد. اینجانب بر خود لازم می دانم  از مجاهدتهای بی وقفه و تلاشهای مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم. ان شاءالله با اتکال به  خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر و پیروی از  رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) در خدمت صادقانه به اسلام و انقلاب و توسعه تفکر بسیجی، موفق و مؤید باشید.  
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور

ارسال نظرات