خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

ایران به دنبال مذاکرات همراه با نتیجه است

ملایر-امام جمعه ملایر گفت: حضور ایران از موضع قدرت و عزت در مذاکرات وین نشان می‌دهد که دولت به دنبال مذاکرات همراه با نتیجه است، هر چند که دشمن همواره به دنبال آشوب‌سازی در کشور است.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۹۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر اظهار داشت: معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با دست پر به وین رفته و بر رفع تحریم‌ها و نه مذاکره هسته‌ای تاکید جدی دارد.

وی با اشاره به حمایت چین و روسیه از ایران و لزوم رفع تحریم‌ها از سوی طرف‌های مقابل، تاکید کرد: در این راستا مقرر شده کارگروهی برای رفع تحریم‌ها تشکیل شود تا برنامه‌ریزی مناسب را در این زمینه انجام دهند.

امام جمعه ملایر گفت: حضور ایران از موضع قدرت و عزت در مذاکرات وین نشان می‌دهد که دولت به دنبال مذاکرات همراه با نتیجه است، هر چند که دشمن همواره به دنبال آشوب‌سازی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه دولت حدود ۱۰۰ روز است که مستقر شده و نباید انتظار حل همه مشکلات را در در این فرصت کوتاه داشته باشیم، افزود: اولویت دولت سیزدهم رفع مسائل و مشکلات مردم است و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی نیز انجام شده است.

برقراری همچنین به فرا رسیدن ۱۶ آذر(روز دانشجو) اشاره کرد و گفت: اعتراض دانشجویان به حضور آمریکا، مبارزه با استعمار، اعترضا به کاپیتولاسیون، تسخیر لانه جاسوسی از جمله افتخارات جنبش دانشجویی در دوران انقلاب است.

وی با بیان اینکه دانشجویان زیادی جان خود را در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و حفظ سلامت و امنیت مردم فدا کردند، افزود: دانشجویان امروز باید مطالبه‌گر و آرمانگرا باشد و اهتمام ویژه‌ای نسبت به پیشرفت علمی و اقتصاد مقاومتی در کشور داشته باشد.

امام جمعه ملایر در ادامه به رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام صرفا یک رای اعتماد نبود بلکه رای به جمهوری اسلامی، حمایت از دولت مردمی سیزدهم و پاسخی کوبنده به استکبار جهانی و دشمنان نظام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات