خبرهای داغ:
خطیب جمعه موقت بیرجند:

قانون اساسی ایران برخاسته از دین مبین اسلام است

حجت الاسلام نوفرستی گفت: قانون اساسی ایران برخاسته از دین مبین اسلام است و تدوین آن به صورت نظامند شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۸۴
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند به مناسبت ۱۲ آذر روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: قانون اساسی ایران میثاق ملی و انقلابی ماست که خواسته‌های مردم در آن منعکس شده است.

حجت الاسلام نوفرستی عمل به قانون اساسی را، راه حل رفع مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: مشکلات موجود در جامعه به دلیل قانون گریزی است لذا تبعیت از قانون اساسی باید جدی گرفته شود.

خطیب نماز جمعه بیرجند اشاره‌ای هم به اتفاقات اخیر اصفهان و مطالبات کشاورزان اصفهانی کرد و گفت: برخی از خواسته‌های مردم به حق است و مسئولان باید آمادگی حل مشکلات مردم را داشته باشند.

وی افزود:، اما در این میان دشمنان به دنبال سوء استفاده بودند و از هر موقعیتی به نفع خودشان استفاده کردند که بصیرت مردم، پاسخگویی مسئولان و تلاش رسانه‌ها مخصوصا رسانه ملی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام نوفرستی به ۱۶ آذر  روز دانشجو هم اشاره کرد و گفت: نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب و پیشرفت نظام بی بدیل است و این دانشجویان هستند که با بصیرت خود، دشمنان را رسوا می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها