خبرهای داغ:

سخنرانی هدایت سیاسی شیروان

مسئول دفتر نمایندگی پادگان آموزشی شهید هاشمی نژاد شیروان ، حجت الاسلام و المسلمین محمد یاران در نشستی با موضوع هدایت سیاسی در محل نمازخانه ناحیه شیروان سخنرانی کرد .
کد خبر: ۹۳۹۷۳۱۵
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی پادگان آموزشی شهید هاشمی نژاد شیروان در نشست بصیرتی سیاسی در محل نمازخانه ناحیه مقاومت شیروان در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به وجود آیات و روایات متعدد در خصوص امید بخشی و نشاط آفرینی در جامعه گفت: امید به آینده دارای آثار بسیاری است که میتوان از جمله آن حرکت به سمت رشد و تعالی ، آینده نگری ، رهایی از بن بست های پیش رو ، کاهش استرس و اضطراب را که در اکثر مواقع باعث القایات شیطان میشود را نام برد .

حجت الاسلام و المسلمین محمد یاران افزود: دشمن در صدد القای ناامیدی با حربه بزرگ نمایی مشکلات معیشتی است، تا با این شیوه بتواند فضای روانی و اجتماعی جامعه را محیطی ناامن و آسیب‌ها پذیر جلوه دهد و هرچه بیشتر نفوذ و تسلت خود را بر منطقه افزایش داده و تفکر مقاوت و استقلال اقتصادی را آرمانی دست نیافتنی به تصویر بکشد.

وی با خاطر نشان کردن روحیه مقاومت و ایثاد در ادامه گفت : هم‌اینک نه‌تنها ایران بلکه رزمندگان مقاومت با الگوگیری از روحیه جهادی ملت مقاوم ایران اسلامی به این انقلاب، پوزه رژیم صهیونیستی، آمریکا، عربستان و نوکران آمریکا را به زمین مالیدند.

مسئول دفتر نمایندگی پادگان آموزشی شهید هاشمی نژاد درباره موضوع بحران کم آبی و راحل های مبتنی بر عبور از این معضل گفت : کم‌آبی در کشور ما پدیده جدید و نوظهوری نیست بلکه سابقه‌ای دو یا سه هزار ساله دارد، علت آن هم معلوم است چون منطقه‌ای که ما در آن استقرار داریم یک منطقه خشک و نیمه خشک است و کشور ما در عرض ۳۰ درجه در نیمکره شمالی و جنوبی قرار دارد و تحت تاثیر جریانات جوی عظیم است و اجازه رشد ابر به آن داده نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد یاران با بیان اینکه ما در سال‌های اخیر در «مصرف» مدیریت نداشتیم، تاکید کرد: بخش زیادی از مشکلات حاضر در حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه، کرخه، کارون هم‌چنین زاینده رود ناشی از بی‌توجهی به مصرف بهینه منابع آبی است. به عبارت ‌دقیق‌تر بی‌توجهی به توان خرد اقلیم منطقه باعث ایجاد چنین مشکلاتی شده است.

وی در خصوص مشکلات پیش آمده در مورد خشکسالی های چند ساله زاینده رود افزود : در این میان، پیوند زدن موضوعات بی‌ارتباط به همدیگر (مانند ایجاد درگیری از سوی افراد براندازی که به بهانه مطالبات مردمی درباره آب، به اصل نظام حمله می‌کنند) ممکن است ذهن تصمیم گیران را آشفته کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در پادگان آموزشی شهید هاشمی نژاد افزود : یقیناً کشاورزانی که دار و ندار خود را به تغییر وضعیت مدیریت آب وابسته می‌بینند با کینه ورزانی که مترصد تغییر رژیم هستند، قابل جمع بستن نخواهند بود. آن‌هایی که قصد درگیری را دارند، سوار موج مطالباتی می‌شوند که به هر دلیلی پاسخ مناسبی برای آن داده نشده و اعتراض مطالبه گر را برانگیخته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها